Panda Bescherming tegen ongekende bedreigingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

muisje64

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
61
Ik heb de Panda 2007 geinstaleerd en heb twee kleine probleempjes. De optie "Bescherming tegen ongekende bedreigingen" wil zich niet laten instaleren.
En de tweede is dat er geen update mogelijk is, hij geeft dan een foutcode 76.
Ik heb alle configuratie mogelijkheden geprobeerd, Panda opnieuw geinstaleerd, op de Pandasite geweest enz. En het vreemde is dat dit probleem zich voordoet op mijn laptop. Op mijn gewone pc werkt alles correct. Alvast bedankt voor de hulp
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gebruik je op de bewuste pc andere beveiligingsoftware ?
 
Neen, zat Norton op maar heb ik eerst volledig verwijderd, en is geen spoortje van achter gebleven.
 
Heb je ook de verwijderingstool van Norton gebruikt ?

Als je dat niet gedaan hebt doe het dan nu, daarna Panda verwijderen en opnieuw installeren.
 
Ja ik heb ook de verwijderingstool van norton gebruikt, ik was daar inmiddels ook achter dat zonder die tool niet alles kwijt bent.
 
Verwijder Panda en doe de nieuwe installatie eens op de volgende manier:


- Ga via "Start" naar "Uitvoeren".
- Type hier "msconfig" en klik op "OK".
- Kies op het tabblad "Algemeen" voor "Selectief opstarten".
- Verwijder bij alle opties die er komen te staan de vinkjes behalve bij "Systeem services in het geheugen laden".
- Ga naar het tabblad "Services".
- Plaats een vinkje in het selectievakje voor "Alle Microsoft-services verbergen".
- Klik op de knop "Alles uitschakelen".
- Klik op "OK" en herstart de computer.
- Installeer nu Panda……, na de installatie niet de direct de computer herstarten maar eerst,
- in "msconfig" de veranderingen weer ongedaan maken door voor "Normaal opstarten" te kiezen.
- Dan de computer opnieuw opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan