Panda Internet Security 2007 versus Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

minnebo

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2007
Ik heb sinds afgelopen weekend Panda Internet Security 2007
Heb deze op mijn PC gezet (met windows XP) en hij werkt korrekt

Voor mijn laptop (met Vista) heb ik de file P07nt(Master Vista/XP/2000) gedownload op de site van Panda en deze geinstalleerd. Dit na invoering van gebruikersnaam en wachtwoord, dus hij is legaal.
Echter hij blijft aan het einde installatie hangen bij communicatie/registratie bestanden (terwijl er wel een internetaansluiting op de laptop zit die werkt). Het gevolg is dat mijn laptop nu instabiel is en volgens mij de software niet goed is geinstalleerd en werkt. Heb gelukkig wel met het programma van Panda Uninst_V1012 alles kunnen verwijderen, maar heb nu geen virusscanner op mijn laptop, alleen de Vista firewall.
Wat kan de oorzaak zijn dat hij de file niet in zijn geheel installeerd ?

Ik heb sinds afgelopen weekend Panda Internet Security 2007
Heb deze op mijn PC gezet (met windows XP) en hij werkt korrekt

Voor mijn laptop (met Vista) heb ik de file P07nt(Master Vista/XP/2000) gedownload op de site van Panda en deze geinstalleerd. Dit na invoering van gebruikersnaam en wachtwoord, dus hij is legaal.
Echter hij blijft aan het einde installatie hangen bij communicatie/registratie bestanden (terwijl er wel een internetaansluiting op de laptop zit die werkt). Het gevolg is dat mijn laptop nu instabiel is en volgens mij de software niet goed is geinstalleerd en werkt. Heb gelukkig wel met het programma van Panda Uninst_V1012 alles kunnen verwijderen, maar heb nu geen virusscanner op mijn laptop, alleen de Vista firewall.
Wat kan de oorzaak zijn dat hij de file niet in zijn geheel installeerd ?

Geen idee, misschien is Panda niet compatible met Vista

Ik weet niet wat de bedoeling van dit (9file P07nt(Master Vista/XP/2000) bestand is, maar krijg je een foutmelding ?
Zoja, misschien is dit de oplossing.

Panda versus Vista

Geen idee, misschien is Panda niet compatible met Vista
De Panda software in het pakket is alleen compatible met XP. De file die compatible is met Vista heb ik juist gedownload op de panda site, en die werkt niet

Ik weet niet wat de bedoeling van dit (9file P07nt(Master Vista/XP/2000) bestand is, maar krijg je een foutmelding ?
Zoja, misschien is dit de oplossing.
De bedoeling van de file P07nt is dat deze Vista compatible is, de cd in het gekochte pakket draait alleen op XP (of oudere versies). Ik krijg geen foutmelding maar de installatie loopt niet verder aan het eind en ik kan de laptop alleen maar met crt-alt-del afsluiten, opnieuw opstarten en panda verwijderen (als ik panda niet verwijder draait de laptop instabiel). Hij blijft hangen bij communicatie/registratie bestanden.

Je kunt dan toch ook de nieuwste (voor Vista) versie downloaden en installeren.

Laatst bewerkt:
Je kunt dan toch ook de nieuwste (voor Vista) versie downloaden en installeren.
Die file die ik heb gedownload is (als het goed is) de nieuwste versie voor Vista, die komt van dezelfde pagina van de site van Panda af als die jij nu bedoelt.

Laatst bewerkt:
Als we het over het zelfde installatiebestand hebben, download de verwijderings tool en voer de stappen uit.
Dan na een herstart Panda opnieuw installeren. (download het eventueel nog een keer om zeker te zijn dat je de juiste hebt)

Als we het over het zelfde installatiebestand hebben, download de verwijderings tool en voer de stappen uit.
Dan na een herstart Panda opnieuw installeren. (download het eventueel nog een keer om zeker te zijn dat je de juiste hebt)
Verwijdertool heb ik al gedownload en gebruikt en heb ook geprobeerd de file opnieuw te installeren. Echter het probleem blijft hetzelfde.
Ik kan proberen het op dezelfde manier te doen als omschreven bij de informatie van de Installschield error door de directory Professional te veranderen van naam en kijken wat er dan gebeurd.

Ik heb die oplossing niet gelezen maar............probeer het eens. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan