Panda platinum 7.0

• Onderwerp starter Onderwerp starter Linto
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Linto

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2003
Iemand ervaring met deze software? Qua antivirus wordt deze nog beter aangeprezen als Norton, en de firewall is naar het schijnt ook niet de minste. Voor antivirus opteer ik ook een beetje op Kaspersky, maar momenteel heeft Panda Platinum 7.0 toch nog een beetje mijn voorkeur. Ook omdat hij minder vergt van je systeem als Norton Internet Security 2003. Ik sta op het punt Panda aan te schaffen, maar ik had nog graag jullie reacties en ervaringen.

Ik heb nu ook panda, heb voorheen altijd norton gehad, maar heb tot viermaal toe gehad, dat als ik net een scan van norton had gedaan (waar alle updates inzaten) en daarna een online scan deed bij panda, dat die online scan soms gewoon nog geinfecteerde bestanden vondt.
:confused:

Dus ik zou gewoon gaan voor panda, of het eerst eens aanzien met online scans bij panda.

Geplaatst door xxCorinnexxx
maar heb tot viermaal toe gehad, dat als ik net een scan van norton had gedaan (waar alle updates inzaten) en daarna een online scan deed bij panda, dat die online scan soms gewoon nog geinfecteerde bestanden vondt.

xxCorinnexxx,
Kwam dat niet omdat al besmet was met het JS.Fortnight.B virus (waarvan jij dacht dat het iframe virus heette). Ik herinner me zoiets bij jou.

Als je namelijk al besmet bent, dan doet Norton het niet, en dan blijf je natuurlijk virussen binnen krijgen.

Het kan ook zijn dat de online scan virussen ziet in de restore files.
De gewone virus scanner scand de restore files namelijk niet.
Zie hier waarom:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...365d4251002f832085256b4300675d39?OpenDocument

Linto,

Zowel Panda alswel Norton zijn goede virus scanners.
maar Norton 2003 is inderdaad een zwaar programma.

Kaspersky vond ik vroeger erg goed, totdat Kaspersky zelf gehacked werd en naar iedereen die geaboneerd was bij Kaspesky een virus werd gestuurd door Kaspersky zelf !
Daarna vertrouwde ik die software niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan