Panda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dollie

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2002
Berichten
193
Even een dom vraagje tussendoor. Ik heb panda gedraaid en daarna krijg je een verslag, in dat verslag staan een aantal virussen met daarachter de term "disinfected" betekend dit dat deze virussen verholpen zijn.

Vraag twee, enige tijd geleden zag ik via het forum een vraag voorbij komen over een virus dat zo gauw je het woord virus gebruik, het de bijvoorbeeld de explorer afsloot. Is er tegen dit virus al een makkelijke oplossing (makkelijker dan enige tijd geleden) gevonden

Grt Wilco
 
Geplaatst door Dollie
Even een dom vraagje tussendoor. Ik heb panda gedraaid en daarna krijg je een verslag, in dat verslag staan een aantal virussen met daarachter de term "disinfected" betekend dit dat deze virussen verholpen zijn.

Het betekent dat de geïnfecteerde bestanden gedesinfecteerd zijn.

Geplaatst door Dollie
Vraag twee, enige tijd geleden zag ik via het forum een vraag voorbij komen over een virus dat zo gauw je het woord virus gebruik, het de bijvoorbeeld de explorer afsloot. Is er tegen dit virus al een makkelijke oplossing (makkelijker dan enige tijd geleden) gevonden

Bedoel je dit? Dat is blijkbaar een nieuwe variant van Backdoor.Aebot.
 
Geplaatst door buffy


Het betekent dat de geïnfecteerde bestanden gedesinfecteerd zijn.



Bedoel je dit? Dat is blijkbaar een nieuwe variant van Backdoor.Aebot.

Ja dat bedoel ik zeker, is daar al een eenvoudige oplossing voor?

Ik kan namenlijk via de veilige modus geen internet verbinding tot stand krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan