Pandigital driver voor Windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Ik heb via de IBood Hunt een tablet aangeschaft van Pandigital type PRD07T10WWH7
Deze tablet werd geleverd zonder drivers waardoor ik hem nu niet kan voorzien van nieuwe apps of foto's, muziek, enz...

Ik heb ook al gezocht op de site van Pandigital (www.pandigital.net) maar zonder succes.

Wie kan mij helpen of heeft een link waar deze software te downloaden is?

Bij voorbaat dank.

Mvrgr. Mark

Hmmm. Op de site is wel degelijk een sectie met firmware updates en zo te vinden. Jouw typenummer leidt naar een ebook reader. Ook daar zijn (firmware) updates voor te vinden (weliswaar geen nederlandse) maar aan de hand van jouw nummer kan ik niet bepalen welke update geschikt is. Dat zou je zelf echter wel moeten kunnen zien...

Hmmm. Op de site is wel degelijk een sectie met firmware updates en zo te vinden. Jouw typenummer leidt naar een ebook reader. Ook daar zijn (firmware) updates voor te vinden (weliswaar geen nederlandse) maar aan de hand van jouw nummer kan ik niet bepalen welke update geschikt is. Dat zou je zelf echter wel moeten kunnen zien...

Bedankt voor je antwoord, maar ik ben niet op zoek naar firmware maar naar een driver voor Win 7 zodat ik hem kan koppelen aan mijn laptop. Nu herkent ie 'm niet.
Staat ook niet op de site...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan