Hallo,
Ik weet niet if ik in deze sectie goed zit, maar ik heb het volgende, steeds groter wordend, probleem:
Een paar dagen geleden hoorde ik een klein en zacht piepje en mijn pc sloeg vast. De mius bewoog niet meer en niks ging meer. Na even wachten kon ik de muis weer even bewegen maar niks regeerde. pc uitgezet en weer aangezet, kon er even mee werken en hetzelfde probleem. Lang gezocht en niks gevonden (leek). Windows maar uit nood opnieuw geinstalleerd. Het ging even goed, maar nu weer hetzelfde probleem: piepje en alles staat stil. Nu zit ik op dezelfde pc en gaat het even goed, maar ik denk dat als ik wat programma's opstart hetzelfde weer gebeurd. Wat kan dit zijn? (pc heeft overigens altijd probleemloos gedraaid)
mvrgr. Kanyarat.
Moederbord: Asus A8N-SLI Premium (nVidia nForce 4 SLI chipset)
Processor: AMD Athlon 64 3800+ Venice core
CPU-koeler: Zalman CNPS-7700 Cu
Geheugen: 2 Gb (4 x 512Mb Kingston PC3200 CL3)
Videokaart 2x: Winfast 6600 GT TDH 128Mb PCI-Express (SLI opstelling)
Geluidskaart: Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS
Harddisk 1: Seagate Barracuda 7200.8, 250Gb Serial ATA in Raid 0
Harddisk 2: Seagate Barracuda 7200.7, 80Gb Serial ATA in Raid 0
DVD-RW 1: A-open DUW 1608/ARR 16x Double Layer
DVD-RW 2: NEC ND-3520A 16x Double Layer
Film/Video: Pinnacle studio 10 PCI
Cardreader: Lian Li multi-functional ***S-039
Voeding: Antec Neopower 480W
Ik weet niet if ik in deze sectie goed zit, maar ik heb het volgende, steeds groter wordend, probleem:
Een paar dagen geleden hoorde ik een klein en zacht piepje en mijn pc sloeg vast. De mius bewoog niet meer en niks ging meer. Na even wachten kon ik de muis weer even bewegen maar niks regeerde. pc uitgezet en weer aangezet, kon er even mee werken en hetzelfde probleem. Lang gezocht en niks gevonden (leek). Windows maar uit nood opnieuw geinstalleerd. Het ging even goed, maar nu weer hetzelfde probleem: piepje en alles staat stil. Nu zit ik op dezelfde pc en gaat het even goed, maar ik denk dat als ik wat programma's opstart hetzelfde weer gebeurd. Wat kan dit zijn? (pc heeft overigens altijd probleemloos gedraaid)
mvrgr. Kanyarat.
Moederbord: Asus A8N-SLI Premium (nVidia nForce 4 SLI chipset)
Processor: AMD Athlon 64 3800+ Venice core
CPU-koeler: Zalman CNPS-7700 Cu
Geheugen: 2 Gb (4 x 512Mb Kingston PC3200 CL3)
Videokaart 2x: Winfast 6600 GT TDH 128Mb PCI-Express (SLI opstelling)
Geluidskaart: Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS
Harddisk 1: Seagate Barracuda 7200.8, 250Gb Serial ATA in Raid 0
Harddisk 2: Seagate Barracuda 7200.7, 80Gb Serial ATA in Raid 0
DVD-RW 1: A-open DUW 1608/ARR 16x Double Layer
DVD-RW 2: NEC ND-3520A 16x Double Layer
Film/Video: Pinnacle studio 10 PCI
Cardreader: Lian Li multi-functional ***S-039
Voeding: Antec Neopower 480W
Laatst bewerkt: