'Paperclip'-icoon is weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

fun_surfer

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2001
Berichten
621
Hallo allemaal, mijn buurman heeft e.e.a. gewijzigd in het uiterlijk van OE en nu is het bijlage-icoontje verdwenen in de kop van het voorbeeldvenster. Ik heb dit icoontje wel maar nergens zie ik het verschil in instellingen waardoor ik het wel heb en hij niet.
Ik hoop dat iemand mij/hem kan helpen, het is nu erg onhandig om iets met een bijlage te doen.

GRTZ fun_surfer/sport-sneaker
 
misschien een domme vraag, maar heb je het venster groot genoeg in beeld, zodat alle knoppen op de werkbalk zichtbaar zijn??
Zoja, ga dan eens op die werkbalk staan, rechtsklikken en dan kiezen voor "aanpassen", daarna de paperclip opzoeken en toevoegen.

Suc6
 
Beste drup, allereerst bedankt voor je reactie. Jij hebt het volgens mij echter over de knop waarmee je zelf een bijlage kunt invoegen, ik bedoel de knop die de opties van de bijlage van een naar mij gestuurde e-mail weergeeft. Die knop zit rechts in de kop van het voorbeeldvenster. OE is bij mij in 4-en gedeeld: links-boven de mappen, links-beneden mijn contactpersonen, rechts-boven de ontvangen e-mails en rechts-beneden het voorbeeld van het geselecteerd e-mailbericht. Ik zal proberen een screenshot te uploaden.

GRTZ fun-surfer.

EDIT: screenshot
 
Laatst bewerkt:
Heb je de indeling alsvolgt staan, zie bijlage
 

Bijlagen

  • instelling OE.jpg
    instelling OE.jpg
    53 KB · Weergaven: 230
Hoi drup, de instellingen staan exact eender... Ik probeer dat screenshot nog eens.

EDIT: screenshot
 
Laatst bewerkt:
verdwenen bijlage icoon

Ik had net hetzelfde probleem, maar ik gebruik outlook. na lang zoeken heb ik gevonden. Het zit hem dus degelijk in de instellingen; bij mij is het opgelost door rechts te klikken juist op de scheidingslijn waar normaal de balk te zien was waarop de icoon vroeger stond, dan krijg ik de optie om oa berichtkopinformatie aan of uit te zetten, deze moet dus aangevinkt worden en alles werkt weer als vroeger.Dus als ik jou was ging eens opzoek naar een gelijkaardige optie ergens bij de instellingen en proberen maar.Spijtig kan ik je niet duidelijker zeggen waar het nou net moet veranderd worden bij outlook express, maar ik hoop je zo toch geholpen te hebben.

Grtjes
 
Laatst bewerkt:
wat Brakke bedoelt zie je in mn bijlage
 

Bijlagen

  • bijlage.jpg
    bijlage.jpg
    6,9 KB · Weergaven: 164
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan