paperclip zelf is niet te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

MacD

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2001
Berichten
146
diverse malen kom ik hier in dit forum de vraag tegen dat men een bijlage niet kan openen en hoe men dat moet instellen,

(Extra/Opties, tabblad Beveiliging en haal daar vinkje weg bij Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan).

maar wat nou als er wel bijlagen (bestanden , plaatjes, etc) bij zitten maar er geen paperclip meer rechts onder in de balk staat waar je op kan klikken om op te kunnen slaan ????.

Ik heb inmiddels ge update naar outlook express 6.0 (ned versie) in de hoop dat de paperclip vanzelf terug zou komen, maar niet dus hoe kan ik de paperclip weer terug halen om zo bijlagen makkelijk op te kunnen slaan???
 
previewpane ff uitzetten
afsluiten
previewpane aanzetten
(je bedoeld toch dat clipje in die balk terwijl je het mailtje al kan lezen ?

Echter raad ik je niet aan om de previewpane te gebruiken ivm virussen
 
misschien domme vraag maar waar zet ik die previeuwpane uit en aan ?
 
Weet je zeker dat er geen paperclips meer zichtbaar staan, ze staan tegenwoordig op andere plaatsen.

attachment.php
 
Laatst bewerkt:
ja ik weet het heel zeker, want bij miij thuis staat ie erwel en bij m'n vriendin absoluut niet !
 
Geplaatst door MacD
misschien domme vraag maar waar zet ik die previeuwpane uit en aan ?

Voorbeeldvenster uit/aanzetten: in OE/Beeld/Indeling, uit/aanvinken Voorbeeldvenster weergeven. Beter maar uitvinken ivm veiligheid, mogelijk dat je dan wel het paperclipje ziet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan