papier formaat staat op "aangepast half"

Status
Niet open voor verdere reacties.

braka

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Als ik vanuit Outlook 2000 een afdruk wil maken, krijg ik bij papier formaat te zien " aangepast half" ik kan dit nergens veranderen. De afdrukken worden nu over twee kolommen verdeeld. Ik zou graag het hele blad willen gebruiken.
Wat moet ik daarvoor doen?

Microsoft outlook ?

Ik ga er maar van uit dat je Microsoft outlook bedoeld.

Je kunt bij je Instellingen,printers met je rechter muisknop op je printer kliken, je krijgt dan een menu, daar klik je op voorkeur instellingen voor afdrukken en daar zal dan wel geen A4 staan.

M.v.g.

eric.

instellingen printer

Ik bedoel inderdaad Outlook en geen outlook express.
Bij mijn printers, instellingen staat wel A4.
Ik doe dus het volgende, ik klik op afdrukken in Outlook, vervolgens kies ik pagina instelling, vervolgens het tabblad papier. Daar kan ik links kiezen uit papier, dan kies ik A4. In het rechter deel van dit scherm: "formaat" staat dan A4 (210 x 297) Half. Hij print dus wel op A4, maar verdeeld de tekst in twee kolommen.

Heb jij niet net als ik twee vensters

Je moet hem dan op A4 en A4 zetten.

Helaas weet ik niet hoe ik een plaatje moet toevoegen, maar als je mij hier je mail adres geeft stuur ik je het per mail.

Groet :) ,

Eric.

Outlook en paginaformaat

Het probleem is nog niet opgelost. Ondanks de berichten van Eric. Outlook sluit nog al eens spontaan af. Ik denk er dan ook hard over om outlook te verwijderen en opnieuw te installeren.
Tenzij iemand toch nog een idee heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan