Papierlade selecteren Samsung all-in-one

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Wie heeft ervaring met de SyncThru-interface van de geavanceerdere modellen van de Samsung all-in-one's?

Wij hebben een Samsung 6260FW. Een (iets te) uitgebreid, zakelijk model met allerlei netwerk-opties. Sinds een firmware-update doet deze printer zich ook voor als AirPrint-printer. Hoewel de printer volgens de officiële specificaties niet over AirPrint beschikt, kunnen we nu vanaf de Mac-computers printen zonder drivers van Samsung te hoeven installeren.

Ook op de iOS-apparaten (iPhone, iPad), zien we de printer nu als AirPrint-printer. Toch lukt het helaas niet om te printen. Er verschijnt een melding dat de printer papier nodig heeft. Wanner we vanaf een Mac-computer printen, verschijnt ook eerst heel even een foutmelding maar wordt er vervolgens toch gewoon afgedrukt.

Ik heb het vermoeden dat het te maken heeft met de selectie van de papierlade. Aan de voorzijde zit namelijk een extra papier-invoer, en zodra ik daar een vel papier inleg verdwijnt de melding. Er wordt ook in dat geval overigens niets geprint. De printer kent nogal wat instellingen op gebied van papier-afhandeling en ik kom er helaas niet uit wat ik moet aanpassen om alle opdrachten naar de juiste papierlade te forceren.

Wie weet raad?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan