paranoia-----Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zalim

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2003
Hallo

Ik heb al lange tijd vermoeden dat mijn computer gekraakt of gehackt is maar het lukt me niet om het probleem op te lossen. Ik kan me niet herinneren dat ik een bestand heb gedownload...al hoewel ik vier, vijf maanden terug internet heb gebruikt zonder antivirus of firewall...toen heb ik ook veel van kaaza gedowload.
een tijdje deed mijn harddisk het heel raar, maakte rare geluid.
Ik heb paar keer mijn c partitie geformateerd en alles opnieuw geinstalleerd maar het heeft niet geholpen.

Op het forum dat ik vroeger bezoekte worden er details uit mijn msn gesprekken gebruikt in berichten dat ze plaatsen, en dit is niet iets van kortgeleden, maar ik volgt het al een tijdje. Tot gisteren nacht kon ik het niet geloven of wilde niet geloven, zelfs mijn email werd op de forum geplaats,die ik niemand met de mensen van de desbetreffende forum heb gewisseld, er zijn er maar weinig die mijn hotmail kennen.Daarnaast werd ik blootgesteld aan een ware aanval van trojans, NIS had 26 of meer aanvallen geregisteerd. Zelfs toen ik mijn IP adres veranderde, in nog geen mum van tijd werden ik gebombardeerd door Backdoor/subseven. Ook terwijl ik dit schrijf moest ik 6 aanvallen incaserren. Om vanaf te komen moest ik twee keer mijn IP veranderen.

Ik heb mijn harddisk met de diagnostiche gereedschap gecontroleerd en geen fouten gevonden, ik heb op mijn pc, adaware, spybot, pccleaner, trojanremover, anti-keylogger geinstalleerd maar het heeft niets geholpen.

hoe zorg ik ervoor dat mijn msn gesprekken niet langer worden afgekeken?

moet ik mijn email adres veranderen, ik heb password paar keer verandert maar het heeft niet geholpen.

waar kan de virus allemaal zitten behalve op harde schijf? zoals bijvorbeerd in gehegen of BIOS????

zou het kunnen zijn dat mijn IP adress gestolen is?

hoe kan de provider me helpen...?

wat is precies een router en hoe installeer ik dat?

ik wil er zoveel mogelijk van leren, want ik vrees dat ik er niet vanaf komt zonder aanschaf van nieuwe onderdelen.

van dit alles ben ik wel heel bekwaam met de computers geworden vergeleken met een paar maanden terug.

Laatst bewerkt:
Mijn NIS logboek van gisterennacht, oftewel een gedeelte ervan

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 68.115.228.50 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".
Verdere toegang geblokkeerd gedurende 30 minuten.

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 217.132.71.205 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 172.197.251.71 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 129.24.46.251 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 213.165.60.152 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 67.75.115.219 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 12.222.39.221 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 67.124.96.97 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres
24.71.238.114 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 81.193.32.23 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 82.82.160.228 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 62.219.165.31 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 213.106.107.224 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 12.223.233.220 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 68.71.79.5 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 24.158.236.31 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 24.58.143.6 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 24.194.254.4 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 80.56.88.156 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 66.177.142.40 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 204.33.55.18 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 4.23.224.59 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Trojaanse poging gedetecteerd vanuit het adres 66.55.225.154 volgens regel "Trojaans paard Backdoor/SubSeven standaard blokkeren".

Hoi, ik zie dat je je log geplaatst hebt, dus nu maar even wachten.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan