PARENTAL CONTROL software ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Kent er iemand goede (liefst gratis) PARENTAL CONTROL software voor op een Android apparaat ?
Eventueel dan ook betalende programma's ?

Leg je dan ook uit dat je dat geïnstalleerd hebt (en waarom je dat deed) of gebeurt dit allemaal zonder medeweten van de persoon die je "monitort" ?

Nee dat leg ik niet uit. Het is om onze nogal goedgelovige dochter van 13 een beetje in het oog te houden zodat ze geen gekke dingen doet.

Mijn kinderen zijn die leeftijd voorbij, maar als ik terugdenk aan de tijd dat ze wél in die leeftijd waren en ik doe even alsof er iets op hun mobieltje te zien zou zijn geweest waarmee ik 'niet kon leven', dan krijg ik er nog niet direct beelden bij hoe ik dat dan bespreekbaar zou hebben moeten maken zonder een gigantische ruzie / verstoring in de onderlinge relatie te hebben veroorzaakt.

Ik heb inderdaad berichten gezien van een jongen op haar gsm met toch nogal zware taal in voor die leeftijd en die wil dan geheime afspraakjes maken met haar. Meisje van 12-13 is heel gevoelig voor dergelijke dingen en ontkent natuurlijk alles.

Dat is helder ja, maar (het gaat mij vanzelfsprekend niet aan, laat dat duidelijk zijn) ik ben best wel benieuwd, zeker als ouder die 2 jongens in die leeftijd heeft gehad, hoe jij dit zonder een gigantische ruzie / vertrouwensbreuk bespreekbaar denkt te gaan maken.

Dat zal ik op het moment zelf zien, ik kan ze er bv zelf mee confronteren als ik bv op een plaats waar ze zou afspreken toevallig voorbij zou rijden.

Een goed gesprek met afspraken misschien?

Stel dat ze er achter komt... zulke dames hebben misschien slimme IT-vriendjes...? Je staat versteld hoe jong hackers soms zijn...

Jullie relatie staat op het spel dan... en voor hoe lang?
Das dan een hoge prijs....
De bezorgdheid snap ik uiteraard.. maar is dit de oplossing..??

PS: zelf vader van 3 kids.... die ik ook door het digitale tijdperk heen heb moeten loodsen.... iig niet met tracking software....
De kids zijn me nu daar nog dankbaar voor over de duidelijkheid die wij gaven tav dit punt, ook al zagen ze dat toen soms wel eens anders..... als pubers...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan