• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

parkeerverbod

Status
Niet open voor verdere reacties.

tvkijker

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2006
Hallo mensen,

Ik denkeen eenvoudige vraag. Ik heb een excelsheet met een keuzeveld invoer. Nu verschijnt er op eens een soort stopbord als mijn cursor er overheen gaat. Wat is er aan de hand ? het lijkt toch allemaal wel te werken.

Groeten,
Dirk

TVkijker,

Misschien iets met validatie te maken ??
Kan je een voorbeeldje plaatsen ?

stopverbod.

Hallo Jack,

Is dat een probleem , dat wist ik niet. Ik dacht hoe meer mensen kijken hoe beter. Als je op 2 fora zit valt het vanzelf op dat blijkt nu wel. Dus mensen verdiepen zich niet tweemaal in het probleem. So ?

Groeten,
Dirk

stopverbod

Hallo Gelens,

Helaas dat kan ik niet. Het gebeurt bij de PC op zaak waar ik dit weekend de software op geplaatst heb en ook nog wat laatste veranderingen heb aangebracht, omdat een aantal zaken niet lekker liepen. Wellicht dat daar iets fout is gegaan. Hier gaat het nu goed. Overigens heb ik nu weer andere problemen, maar daarover maak ik ene nieuwe post.

Alvast bedankt,
Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan