Parrot CK3100 met een Nokia E65

Status
Niet open voor verdere reacties.

remeria

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Hallo ik heb een probleem met de carkit Parrot CK3100.Hij koppelt wel maar synchroniseren
niet Heb software download van nokia en parrot en werkt nog niet of krijg het niet voor elkaar omdat het een engels gebuiksaanwijzing
Ik hoor het wel alvast bedankd

zelfde probleem ondervonden. Parrot ziet wel de E65 maar geen telefoonboek. Je moet via instellingen de parrrot laten weten dat die e65 ook daadwerkelijk van de parrot gebruik wilt maken en niet van een ander Bluetotth medium zoals usb of BT-GPS device.

groeten,
theo

heb geprobeerd maar kan niet vinden wat je bedoelde
Ik ga naar menu dan instrumenten dan instellingen maar waar dan heen

ziet je parrot de e65?
zo nee, ga naar instellingen en laat 'm zoeken.
de Parrot ziet nu wel de E65 maar moet nog toestemming krijgen om de e65 te herkennen.
Ga naar de E65, naar menu en 1 stap opzij naar connecties, click dan in het 2de menu naar het BT icoon, click, je ziet dan de BT instellingen. ga met je joystick rechterknop 1 plaats naar rechts en zoek daar alle BT apparaten. Hij vindt je Parrot, druk op opties en geef je code (4x 0?) en hij zal het doen....., denk ik.
suc6

hij vind hem wel maar hij sychoniseert mniet met de Parrot CK3100 hij ze tde telefon nummer niet in de geheugen van de Parrot

hoi ben er achter gekomen dat je e65 een toegamgs code van minmaal 16 cijfers nodig heeft klopt dat?

niet dat ik weet.
Als de Parrot niet syngroniseerd met je tel.boek heb je de E65 geen toestemming gegeven contact te maken met de parrot. (4x 0).
links onderin de E65 staat dan ook autoriseren oid.

groeten,
theo

biuj mijn parrot is de inlog naam 1234 dan koppelt hij hem wel maar doet veder niks, hmm vreemd ga hem terug zetten in fabrieks instellingenen probeer nog weleen keer morgen nu niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan