Parrot3100 in combinatie Nokia N73

Status
Niet open voor verdere reacties.

w gersen

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2008
Ik heb sinds 1 maand een Parrot ck3100 aangeschaft.

Gekoppeld met een Nokia N73, ik moest alles handmatig inbrengen van mijn telefoon naar de Parrot.

Dit is allemaal gelukt,maar hoe kan ik nummers/namen verwijderen???

Ik heb het geprobeerd tewissen op mijn telefoon , dat ging allemaal goed ,maar op de Parrot blijft hij staan.

Dus met andere woorden ik kan WEL inbrengen maar ik NIET wissen/deleten.

Het schijnt dat Parrot in combinatie met Nokia N73 een probleem is.

Wie weet hier raad op

Mvg Wil Gersen

In het instellingen menu van je Parrot.
Waarom wil je de namen verwijderen? Wanneer je in je telefoonboek(op telefoon) alles markeert, en dan kiest voor visitekaartje verzenden>bluetooth stuurt hij het hele telefoonboek in 1 keer over, en overschrijft de oude lijst in je Parrot.

Ook heb je speciale software om je telefoonboek te laten verzenden bij elke keer dat je telefoon verbinding maakt met je Parrot.

Ik ga eventjes op zoek naar de betreffende software voor je.

In het instellingen menu van je Parrot.
Waarom wil je de namen verwijderen? Wanneer je in je telefoonboek(op telefoon) alles markeert, en dan kiest voor visitekaartje verzenden>bluetooth stuurt hij het hele telefoonboek in 1 keer over, en overschrijft de oude lijst in je Parrot.

Ook heb je speciale software om je telefoonboek te laten verzenden bij elke keer dat je telefoon verbinding maakt met je Parrot.

Ik ga eventjes op zoek naar de betreffende software voor je.

patrick,
parrot reageert niet op mijn syncronisatie ( van telefoon naar parrot )
dus daarom moest ik alles handmatig doen.

Wil

Je moet dus niet synchroniseren, maar als visitekaartje verzenden.
Voor je gaat verzenden eerst de bt verbinding verbreken.

Heb je wel de software die ik aangaf geprobeerd?

patrick ik ben niet gaan synchronisren, alleen handmatig inbrengen en overschrijven doet hij ook niet. maar de link die jij hebt aangelegt voor mij ( nokia ) daar begrijp ik dus helemaal niets van. welke moet ik nu down loaden????? ik zag wel 6 verschillende programma,s .

Wil

Ik denk dat je alles door elkaar aan het halen bent.

Je kan in het instellingen menu van je parrot alle telefoonnummers verwijderen. Eén voor ëén, of allemaal tegelijk.

Wanneer je de contacvten van je N73 naar je parrot wilt verzenden, moet je in je telefoon alle namen markeren, en verzenden als visitekaartje naar je Parrot.

Voordat je dit gaat doen, zorg je ervoor dat je telefoon GEEN bluetooth verbinding heeft met je Parrot.

De juiste software voor je telefoon is de volgende: Nokia_810_Contacts_Download_S60_3rd.sis
103.80 KB | English

Laatst bewerkt:
ik begin het waarschijnlijk tebegrijpen, ik ga dit proberen wat jij zegt.
in ieder geval hartelijk dank.
als het lukt meld ik jou dit ook.

mvg Wil

Hoi Hoi kan je die verie van nokia ook genruiken voor de E65 want die heb ik en ik heb handmatig de concacten er in gezet maar dat moet ook automachich kunne n

Patrick, alles is inmiddels gelukt en verder weet ik hoe dit allemaal werkt.
ik dank je voor je mee denken met / voor mij.
als ik weer een probleem heb dan weet ik je te vinden.
nogmaals bedankt.

mvg
Wil Gersen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan