Partion blijft na formateren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

menno890

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Hey,

Als ik c:/ formateer blijft D:/ dan nog vol?
Graag anzwurd.

Greetz Menno

Edit

Want ik wil windows opnieuw installeren mar ik heb geen externe harde schijf om me bestanden op op te slaan.

Laatst bewerkt:
Dat weet ik zeer zeker.

jou computer ziet namelijk partitie 1 als harde schijf 1, en partitie 2 als harde schijf 2. :D (bij wijze van spreken ;))

De link met Geheugen snap ik even niet.
Kun je ook geen data op dvd branden op een kopie naar een andere harde schijf maken?
Geen backup is vragen om problemen.
Formateren heeft betrekking op en partitie niet op een harde schijf.
Op welke manier wil je formateren?

De link met Geheugen snap ik even niet.
Kun je ook geen data op dvd branden op een kopie naar een andere harde schijf maken?
Geen backup is vragen om problemen.
Formateren heeft betrekking op en partitie niet op een harde schijf.
Op welke manier wil je formateren?

Kijk dit is de situatie:
Ik wil omdat ik nu veel bugs en errors in windows heb, windows opnieuw installeren.
Alleen ik heb even geen externe hdd. Dus ik dacht eraan om mijn bestanden die ik moet houden op D:/ te zetten en daarom vroeg ik of als ik C:/ formatteer omdat ik windows opnieuw wil installeren of de bestanden die ik op D:/ heb gezegt intact blijven.
Maar is er wel 100% garantie dat D:/ volledig intact blijft?
Groeten Menno.

Ja 100% zeker.

Het komt echter wel eens voor dat mensen dan "per ongeluk" d eraf gooien en c laten staan.... Of eerst d eraf en dan tog c want d is tog al weg....

Daarom is een andere backup wel handig..

Maak een paar hotmail accounts en gebruik daar de gratis 25gb skydrive om een backup te maken, formateer c en installeer windows. Als ier iets fout ging kan je altijd naar de skydrive.

Ja 100% zeker.

Het komt echter wel eens voor dat mensen dan "per ongeluk" d eraf gooien en c laten staan.... Of eerst d eraf en dan tog c want d is tog al weg....

Daarom is een andere backup wel handig..

Maak een paar hotmail accounts en gebruik daar de gratis 25gb skydrive om een backup te maken, formateer c en installeer windows. Als ier iets fout ging kan je altijd naar de skydrive.

Hey bedankt voor je reactie!
Wow 25 gb! Ty.
Greetz Menno :)

100% garantie: nee.
Maar dat zei mastermindzh ook al in de tweede alinea ;)
Backuppen naar skydrive is een goeie tip.
Zelf niet aan gedacht.
Dus Menno, gebruik skydrive voor de belangrijke data.

En zo heb je 5gb icloud ruimte en gmail heeft oook zo'n service. Dan nog dropbox. Genoeg ruimte lols

De 5gb daarvan is idd van apple. voordeel is dat je er simpel bijkunt met een idevice (iphone/ipad). dus ik zou daar eventueele belangrijke informatie neerzetten die je meteen nodig hebt.

Voor je documenten zou ik google docs gebruiken (word excel powerpoint) omdat je ze dan ook online kunt inzien / aanpassen.
En voor de bulk (muziek ensow) zou ik dan skydrive aanspreken.

je kan op google docs met een youtube account, en met je hotmail adres heb je automatisch een skydrive.

Thy maar nog een ding ik zit nu op skydrive, ik heb wat vakantie foto's in een mapje (stuk of 30) Dus ik wil die uploaden maar ik kan niet meerdere selecteren..
Is dat normaal of? want zo gaat dat echt lang duren als ik al me foto's moet >.>

Je kan een map inpakken (zip) en dan in een keer uploaden.

rechtermuisknop > kopieren naar > gecomprimeerde map

overigens kan je op skydrive gewoon meerdere dingen uploaden.

klik links op files
maak een folder aan genaamt "vakantiefoto's"
klik vervolgens boven in het scherm (naast "create | word icoon | excel icoon | etc.") op Add files.
en dan kun je er meerdere selecteren met de gewone windows selecteer mogelijkheden.

(met de muis een vak trekken, ctrl inhouden om meerdere te selecteren, shift inhouden om alles tussen het 1ste en 2de aangeklikte item te selecteren)

Laatst bewerkt:
Je kan een map inpakken (zip) en dan in een keer uploaden.

en dan kun je er meerdere selecteren met de gewone windows selecteer mogelijkheden.

(met de muis een vak trekken, ctrl inhouden om meerdere te selecteren, shift inhouden om alles tussen het 1ste en 2de aangeklikte item te selecteren)

Nop werkt niet bij mij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan