partite te vol, is dat gevaarlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

meelman

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Ik heb een partite van 3 gig en die is voor 96% vol. Nou heb ik gehoord dat dat het risico op fouten verhoogd.

Die partite bevat mijn back-ups. Dus daarmee mag niets fout gaan. Is het verstandig om die partitie te vergroten? Of maakt het niets uit dat hij bijna vol is?

Geplaatst door meelman
Ik heb een partite van 3 gig en die is voor 96% vol. Nou heb ik gehoord dat dat het risico op fouten verhoogd.

Die partite bevat mijn back-ups. Dus daarmee mag niets fout gaan. Is het verstandig om die partitie te vergroten? Of maakt het niets uit dat hij bijna vol is?
volgens mij moet het niet zoveel uitmaken, maar als je op een andere partitie je backups zet...dan heb je deze weer wat vrij...
en ruim ook programma's op, die je niet gebruikt, doe us schijfopruiming en scandisk en dat soort spul...:thumb:
moet wel helpen denk ik...

Het maakt idd niets uit. Wel is het natuurlijk zo dat een harde schijf totaal ongeschikt is voor backups. Je kan belangrijke dingen beter op een CD-R(W) branden.

ja, dat weet ik maar dan blijf ik nog zitten met het recovery tool dat bij mijn pc is meegeleverd(1,2 gig) en nog een file van 700+mb. Mijn mp3's en de rest staat al op cd.

Ik houd het met defragmentatie en opruiming allemaal goed bij.

Als het niet uitmaakt dan houd ik het voorlopig zo...

bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan