partitie na installeren 2000 server

Status
Niet open voor verdere reacties.

r.vink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2000
Wie kan mij zeggen of ik nog een partitie aan kan maken na het installeren van 2000 server uiteraard zonder dat ik opnieuw moet beginnen.

Ja dat is het eerste wat ik probeerde maar die werkt dus niet onder 2000 server of NT.

Versie 7 kan dat wel aan, welke versie gebruik jij dan.

Versie 8 ken ik niet maar dat zou geen probleem moeten zijn, is het wel een orginele versie en geen demo.

je kunt dit gewoon installeren, als jij dit doet en je wilt dan een partitie aanmaken welke foutmelding krijg jij dan.

Nou dat hij afsluit omdat ik 2000-server/nt of nt4 draai.

En is het een orginele versie?
je wil dit gewoon uitvoeren op een pc of op een echte server.

Het is een versie die tot nu toe gewerkt heeft op een heleboel pc´s met zowel XP-pro en 2000 pro.
Ik heb 2000 server geïnstald op een pc die ik als server ga gebruiken.

Als je 8 gebruikt.......heb je wel de goede *.exe genomen? Ik weet dat er in ieder geval eentje is speciaal voor 98.

Nee ik krijg 8 niet eens geïnstalleerd. Dan krijg ik al de foutmelding dat de setup niet voortgezet wordt. Ook heb ik de rescuedisk geprobeerd...maar hetzelfde probleem. Waarschijnlijk werkt het niet onder 2000-server of NT. Btw wisten jullie dat Powerquest nu overgegaan is naar Symantec?

Mvgr, René.

Ik denk dat je SERVERMAGIC 4.0 nodig hebt, ook van powerquest. Die is precies daarvoor gemaakt

Ik heb het als volgt(misschien) opgelost...ik had nog een 2gb schijfje, die heb ik als slave geplaatst. Daar heb ik met ghost een image naar toe geschreven. Ga nu de primaire schijf formateren dan in partities verdelen, en dan maar hopen dat de image werkt als ik hem terugplaats. Iedereen bedankt voor het meedenken in iedr geval :)

Mvgr, René.

Wat heel goed werkt de volgende keer.

Maak 1 partitie aan met de groote die je wilt en de rest kun je in windows daarna indelen

Ja je hebt gelijk...wist alleen niet dat Pm niet werkt onder NT/2000server.

Grtz, René.

XP_PX

Klopt,
ik heb ook een server versie voor PM, was even in de bonen,

ik heb ook een server versie voor PM, was even in de bonen,

Hmmm nou die had ik dus niet..wel makkelijk als je hem hebt toch ;-)

Grtz, René.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan