Partitie net benaderbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

guesswho

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
439
Partition Magic 7 heeft zich naar alle waarschijnlijkheid op gehangen tijden het samen voegen van 2 partitie's.
Nu geeft hij alleen C en D aan en een gedeelte van dik 50 Gig zonder driveletter, en volgens mij staan er nog alle gegevens op.
Na de herstart van de PC ging PM meteen weer verder en vervolgens hing hij zich weer.
Als ik vervolgens PM start dan komt de mededeling dat er waarschijnlijk een powerloss is geweest en of ik de data wil recoveren.
Ja dus, PM gaat weer aan de slag maar ik zie niks gebeuren.
In taakbeheer staat dan dat PM niet reageert maar het CPU gebruik schommelt wel, en aangezien er geen andere toepassingen meelopen heb ik dus het vermoeden dat PM wel zijn werk doet maar het gewoon erg lang duurt.
Mocht dit alles nu niks op leveren, kan ik dan met File Inspector de gegevens terug halen of is er misschien nog een andere manier om de partitie weer aan het lopen te krijgen?

BVD

GuessWho
 
Probeer eerst de bestanden terug te halen met Pcinspector
Dat pm de partities niet kan herstellen is vreemd, heb je ook floppy's aangemaakt van pm om de boel te kunnen herstellen.

groetjes speedtouch
 
De volledige data terug gekregen met GetBackData.
De verloren partitie nog niet kunnen toevoegen aan een bestaande partitie omdat ik eerts nog de gegevens op een cd moet branden voordat ik weer verder ga met PM.

Groeten

GuessWho
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan