Partitie niet toegankelijk na snelformateren

• Onderwerp starter Onderwerp starter jefke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jefke

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2003
hallo,

ik heb 3 partities opmn laptop.
nu ik deze ga verkopen wou ik alle rommel eraf gooien en die stond op station E.

dit is een ntfs partitie, via eigenschappen - formateren wou ik de hele partitie wissen van alle documenten en bestanden.

probleem is echter dat tijdens het einde van het formateren ik een foutmelding kreeg en dat ik nu die station E niet meer in kan, niet meer toegankelijk. krijg steeds de melding om opnieuw te formateren...

hoe kan ik dit oplossen?

Kom je nog wel in diskmanagement? daar de partitie verwijderen en een nieuwe aanmaken.

ja, partitie E staat er tussen...

kan ik iets doen?

wat betekend PQSERVICE?

Bijlagen

• 1.JPG
    1.JPG
    68,9 KB · Weergaven: 26
Hoi !

PQSERVICE is een door Acer (?) voorgeinstalleerde partitie bedoeld voor systeemherstel.

Greetz,

Harry.

ik heb nu een serieus probleem,
als ik laptop nu opstart dan krijg ik de melding dat het besturingssysteem ontbreekt.

het heeft te maken met de optie diskmgmt.msc waarin ik heb zitten te prutsen.

heb wel niets gewist maar er is toch wat aan de hand...

hoe kan ik die pqservice activeren, zodat ik mijn systeem kan herstellen?

PS: wat ik nu ga doen is het volgende.
ik ga windows op die partitie E instaleren zodat ik toch kan opstarten en dan via juliie hulp hopelijk weer vanaf C kan opstarten.

Laatst bewerkt:
dus ik heb nu windows xp op de partitie E geinstaleerd. pc start ook op via deze partitie.

als ik in deze computer ga zie ik nog steeds mijn partitie met de officiele windows xp en alle mappen en programmas.

hoe kan ik nu via dze opstarten? zodat ik dus via mijn ECHTE windows xp kan booten.

dank alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan