Partitie verdwenen met alle data ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dukkie3110

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Hallo,

Onlangs heb ik xp geinstalleerd op mijn zus haar pc, hij was veel te traag en sommige windows bestanden waren beschadigd, dus ik dacht : een partitie maken, met backup van alle documenten, dat heb ik dus ook gedaan, dus zo gezegd zo gedaan, start op vanaf windows cd, ik dacht : ik ga een partitie maken voor program files, dus ik probeer een extra partitie te maken, en plots ziet hij c: en d: niet meer, alleen de partitie voor program files. dus daarop geinstalleerd, na de installatie keek ik in deze computer, er was een i:, deze bezitte 120 gb, terwijl ik normaal alleen format c: had gedaan en op d: stond mijn backup, ook weg, iemand een oplossing om mijn backup terug te krijgen ?

Ik vrees dat je van de gehele schijf één partitie hebt gemaakt en dat dus alle gegevens die op D stonden verloren zijn gegaan. Een actie die niet meer terug te draaien is.

Normaal gesproken start je op middels de XP-cd en installeer je Windows op de (bestaande) C-partitie, die je dan wel eerst moet formatteren.

Ik vrees dat je van de gehele schijf één partitie hebt gemaakt en dat dus alle gegevens die op D stonden verloren zijn gegaan. Een actie die niet meer terug te draaien is.

Normaal gesproken start je op middels de XP-cd en installeer je Windows op de (bestaande) C-partitie, die je dan wel eerst moet formatteren.

Als ik het zo lees denk ik ook dat dat het geval is en dan is er inderdaad niks meer aan te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan