Partitie verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

1snoepie

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2004
In mijn laptop zit een HD van 250 GB verdeeld in drie partities,waarvan 1 logische partitie die ik gebruik voor opslag van foto's en software.
Na het terug zetten naar fabrieksinstelling is de logische partitie van 49 GB verdwenen.Ik heb met verschillende Partitie managment programma's geprobeerd alles weer in orde te maken maar het wil niet lukken.In Mijn Computer is hij verdwenen en ook in schijfbeheer is hij niet meer aanwezig.Hoe kan ik deze partitie van 49 GB terug vinden?

Jan K

Als ik dit hoor denk ik dat hij gewoon echt weg is, of niet?

Dus alles kwijt? Ik weet niet of je nu nog wat kunt veranderen, recover programma al geprobeerd?

Als hij is gesnelformateerd is het er niet meer. Je kunt hem dan naar zo'n harde schijf bedrijf brengen en die kunnen vaak nog het een en ander herstellen maar dat kost ook wel wat.

Inderdaad,ik vind dan alleen maar verwijderde data maar de partitie blijft weg, ik mis dus 49 GB.

bedankt voor jullie meedenken.

Ja en wat is het verschil met data recoveren van de verdwenen partitie of de partitie met die data terug halen? Het gaat in beide gevallen om de data lijkt me. Heb ook beide recover opties gegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan