partitie verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ratar

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Berichten
41
Ik heb heb acer laptop 5220. Deze is voorzien van een 80gb hardeschijf die al in 2 partitie's van elk 32 gb is verdeeld. Door dat er een recovery gedeelte op zit mis ik 16!!gb. Ik heb ook geen Vista basic disk meegeleverd gekregen want alles zit op die recovery. Graag zou ik alles willen verwijderen, dus ook de recovery en 1schijf willen hebben van 80gb. Maar ik zou niet weten hoe dit aan te pakken en is het dan mogelijk om via een Vista basic schijfje van iemand anders met mijn code de boel weer te kunnen instaleren? graag jullie reactie!!

bvd
 
Wat ik zou doen:
Maak een recovery dvd van je laptop (zal wel software bijgeleverd zitten)
Voeg de twee partities van 32 gb samen en laat je recovery partitie staan.
Waarom? Omdat je geen installatie cd van Vista hebt.
 
Ik heb heb acer laptop 5220. Deze is voorzien van een 80gb hardeschijf die al in 2 partitie's van elk 32 gb is verdeeld. Door dat er een recovery gedeelte op zit mis ik 16!!gb. Ik heb ook geen Vista basic disk meegeleverd gekregen want alles zit op die recovery. Graag zou ik alles willen verwijderen, dus ook de recovery en 1schijf willen hebben van 80gb. Maar ik zou niet weten hoe dit aan te pakken en is het dan mogelijk om via een Vista basic schijfje van iemand anders met mijn code de boel weer te kunnen instaleren? graag jullie reactie!!

bvd
hallo ,
ik heb juist mijn C schijf vergroot in vista, met schijfbeheer.
heb het volgende gedaan.
D schijf geheel verwijderd
C schijf vergroot.
recovery partitie laten staan.

werkt prima.
grtz Argor
 
hallo ,
ik heb juist mijn C schijf vergroot in vista, met schijfbeheer.
heb het volgende gedaan.
D schijf geheel verwijderd
C schijf vergroot.
recovery partitie laten staan.

werkt prima.
grtz Argor

Ik heb hetzelfde als jij gedaan en het werkt!! Bedankt, ik wist niet dat dit zo eenvoudig was.....

sluiten maar *klik*
 
Met een paar instructies kun je een hoop zelf doen :)
Goedzo dat het gelukt is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan