Partitie WEG!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skietje5

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2010
Hallo Helpmij.
Ik zal even uitleggen wat er is gebeurt en hoop dat u mij kunt helpen.
Ik had nero gedownload om DVDtjes te branden.
Toen heb ik de setup uitgevoert en toen kreeg ik de melding dat me C schijf te weinig ruimte had.
Ik gebruik wel eens een programmatje dat heet Partition Magic om van mijn K schijf ruimte over te zetten naar me C schijf (ik gebruik me K schijf voor me muziek en films enzo en me C schijf voor me besturingssysteem).
Toen ging partition magic aan het werk maar voor mijn gevoel duurde dit te lang, dus toen heb ik de computer uit gedaan en weer opgestart.
Toen kwam ik er achter dat me K Partitie ineens weg was!!! ik schrok me dood (hier staan namelijk bijna al me belangrijke spullen op!!)
Ik heb al een systeemherstel geprobeert maar werkte niet.

Als u nog info nodig heeft hoor ik het wel.

M.v.g.

Skietje5.

heb je alweer gekeken met Partition Magic of die ze ook niet meer ziet of juist wel.
Misschien kun je ze dan ook weer bewerken.

Nou dat is heel rot want ik kan partition magic niet eens aanspreken want dan zegt hij dat hij de map waar het geinstalleert is niet kan openen omdat die natuurlijk op de K partitie is geinstalleerd.
Ik kan nu bijna niks meer aanspreken.
Alleen internet en me besturingssysteem werkt nu!!
Zou je misschien voor mij naar de online manual van de partition magic willen kijken of daar iets bij staat??
Ik ben namelijk niet erg goed in engels.

Alvast bedankt!!!

Gr Skietje5.

Installeer het prog opnieuw maar dan op gewoon op C: dan kun je in ieder geval kijken of partition magic de parttie wel ziet.

Hoe groot is je c: partitie eigenlijk ??

Ik heb nu nog ongeveer 200MB over...
Dus dat word een probleem.
Ik had een geheugen van totaal 250GB waarvan ik de C schijf gesplitst heb naar 2 partities (C en K).
Mijn C heb ik 15GB op gezet om daar alleen me besturingssysteem op te laten draaien, en me K partitie 235GB.
Dit heb ik gedaan voor als me computer crasht dat ik dan alleen maar me besturingssysteem opnieuw hoef te installeren en niet al me programmatjes kwijt ben die op me K partitie staan.
Ik vind het zo raar dat als je zo'n programma annuleert gelijk je partitie kwijt kan raken!!!
Zou je voor mij in de online manual van Partition Magic willen kijken of daar een oplossing in staat??

Alvast bedankt!!

Groeten Skietje5.

Laatst bewerkt:
Ik heb wel een 2 tal telefoonnummers voor je van ontrack recovery.

Tel. 0800 5 765 565
Tel. +31 (0)23 - 56 73 030

Ik zou zeggen, bel die even, mischien kun je er nu al terecht op het 0800 nummer

Ik heb dat nummer gebeld, en ze zeggen dat ik 1100 euro moet gaan betalen om het te kunnen herstellen... DACHT HET NIET!!!
Ik hoop dat er nog een oplossing is.

Skietje5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan