ja mijn probleem is.. toen ik XP pro gebruikte heb ik mijn HD van 120 gig in 2 partities verdeeld. Waar mijn OS staat is fat 32 en andere helft is NTFS. Weken later had ik het probleem dat mijn pc altijd vastloopt.. en i kkan ECHT ECHT nix doen behalve dan reset. Geen virussen, geen spyware nix :s. Ik heb dan mijn pc geformatteerd zodat het hopelijk weg zou gaan.. en mijn pc loopt nog altij vast TIJDENS HET installen van windows. Maar na een tijd met geluk krijg ik het wel geinstalled. Mensen hebben mij verteld dat ik beter terug mijn HD als 1 gehele schijf maakt( dus terug helemaal fat32) en dan formatteer, en dan alles opnieuw installen. Ik zit nu op windows 98 SE en ik kan mijn 2de deel(dus NTFS partitie) niet zien. En ja, i kzit op 98se omdat mijn xp pro cd kapot is maar ik kan morgen een andere lenen van vriend. Wat ik dus van plan ben... om morgen die xp te installeren zodat ik alle belangrijke data dat op NTFS partitie zit, kan branden op een CD en dan alles omzetten naar fat32 zoals ze mij hebben verteld. Maar hiervoor probeerde ik ook al om die NTFS deel om te zetten in fat32 maar partition magic zei dat er errors inzitten.. Dus wat kan ik doen? ik zou jullie echt eeuwig dankbaar zijn als iemand een oplossing zou weten.. :s:s