Partitieprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderkorf16

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Berichten
126
Ik heb 2 partities, C;\ Waar XP op staat, en G:\ waar vista op staat. Vanuit vista kan ik niet naar c, maar vanuit xp wel naar g:\. Hoe los ik dit op? want mijn ene partitie dreigt te klein te worden, maar als ik hem vergroot is vista kapot, net als vorige keer, en moet ik alles weer opnieuw installeren
 
Hallo !

Vanuit Vista's shijfbeheer kun je partitie's aanpassen, alleen de Vista-partitie zou ik in principe liever niet verkleinen, om problemen te voorkomen !

Greetz,

Harry.
 
nee ik wilde ook de XP partitie verkleinen, maar het probleem is: dat heb ik al een keer gedaan, om te testen, toen had ik dus niet zo heel veel eraf gehaald, 10 gb ofzo, maar toen ik dat deed, deed vista het niet meer, hoe weet ik nu of dat niet weer gebeurd, zodat ik alles weer kan gaan installeren ?
 
Hoi !

Tja, als je partitie's niet kleiner probeert te maken dan de minimale waarden zou het geen probleem mogen opleveren !

Hou er wel rekening mee dat alle bootgegevens (ook van Vista) altijd op C: staan, dus niet proberen deze overdreven klein te maken !

Maar eh..... als je zo krap in je schijfruimte zit kun je misschien beter een extra HDD aanschaffen ?

Voor de huidige prijzen hoef je het niet meer te laten.

Succes,

Harry.
 
hmm ja laat ik dat maar doen inderdaad, scheelt weer tijd en moeite, maar ik heb nu al 320 gb, en een jaar geleden toen ik deze computer kocht, was dat echt nog heel veel, maar ja, nu met al die nieuwe dingen, zoals HD films enzo, toch maar een extra hdd :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan