partities hoe doe ik dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dapf

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2004
Berichten
9
dag beste mensen,ik heb nu sinds kort mijn pc's hd gedeeld in 3 partities op c;heb ik windows xp op d:programmas/spellen en op e:muziek en film maar mijn vraag is nu of dit goed is gedaan en hoe ik nu moet installeren waar ik op moet letten?ik heb bijvoorbeeld fifa op d gezet maar nu zie ik op mijn bureaublad geen voetballetje meer alleen die rare exe,spel doet t truowens nog wel,en bij mijn muziek ook geen wmp logo maar ook die zelfde rare exe en???ik hoor graag van u,bvd greeting dapf:thumb:
 
Zorg dat alledrie de partities NTFS zijn.
Wanneer je bv je spellen op D: hebt, moet je ze wel gewoon op c installeren.
Maw. op de extra partities bewaar je alleen de setup's, of bestanden, maar je installeerd er niets op.

Mvg Patrick
 
partities

alvast bedankt voor je antw.maarhoe groot moeten die partities zijn dan ik heb 80gb hd.en waarom altijd op c installeren en daarna pas knippen plakken naar andere partitie?en als laatste zijn 3 partities niet een teveel is het niet beter als ik er gewoon 2 van maak???greetings:thumb:
 
Je kan het indelen zoals je wilt.

Maak c: bv 10 GB, en de andere twee ieders 35GB.

De twee extra partitie's gebruik je voor het opslaan van bestanden.(setup's van bv spellen, gedownloade muziek, programma's enz)

Het installeren doe je op C:

Crasht nu je windows, kan je gewoon alles opnieuw installeren op c, terwijl je bestanden op D en E behouden blijven.

Mvg Patrick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan