vipertronic
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 jul 2005
mijn originele medion laptop is doorelkaar gehusselt met partities
ik weet niet welke bestanden in welke map moeten komen voor een goed werkende recovery om naar de fabrieksinstelleingen terug te gaan.
ik heb de applicatie en driver cd en 2 recovery w7 (64 en 32 bits)
op de applicatie cd staan de mappen boot , driver , pe , tools , en 3 bestandjes
bootctg.bin , bootimg.bin , bootmgr en als backup de factory bin bestanden (op dvd)
bij schijfbeheer staat nu 100mb ntfs syst.actief.pri.partitie
Boot C ntfs in orde opstarten wisselbestand crashdump
recover D ntfs in orde primaire partitie
E 1 GB primaire partitie (dit moet de OEM partitie zijn)
bij het recoveren krijg ik een foutmelding 0xFFFFFFFF windows via recovery cd installeren gaat wel maar hoe moeten de bestanden op welke partitie zo staan dat de fabrieksinstellingen weer werken
misschien dat iemand een medion laptop heeft en mij dit kan vertellen tis een P7615
ik weet niet welke bestanden in welke map moeten komen voor een goed werkende recovery om naar de fabrieksinstelleingen terug te gaan.
ik heb de applicatie en driver cd en 2 recovery w7 (64 en 32 bits)
op de applicatie cd staan de mappen boot , driver , pe , tools , en 3 bestandjes
bootctg.bin , bootimg.bin , bootmgr en als backup de factory bin bestanden (op dvd)
bij schijfbeheer staat nu 100mb ntfs syst.actief.pri.partitie
Boot C ntfs in orde opstarten wisselbestand crashdump
recover D ntfs in orde primaire partitie
E 1 GB primaire partitie (dit moet de OEM partitie zijn)
bij het recoveren krijg ik een foutmelding 0xFFFFFFFF windows via recovery cd installeren gaat wel maar hoe moeten de bestanden op welke partitie zo staan dat de fabrieksinstellingen weer werken
misschien dat iemand een medion laptop heeft en mij dit kan vertellen tis een P7615