partities uitbreiden in W2K Server.

Status
Niet open voor verdere reacties.

LGiaccotto

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2005
Weet iemand hoe ik de partities kan uitbreiden op een W2K server? Partiotion Magic kan niet overweg met een W2K Server en standaard zit er geen utility op voor zover ik weet. Je kunt wel Via beheer partities aanmaken, maar ik wil ze juist samenvoegen.

Groeten
Lennart

Opzich een goed plan, alleen wil ik liever niet platgebeld worden door die mensen nadat ik 15 dagen het programma heb gebruikt. Weet je misschien nog een ander programma hiervoor?

---update----

Ik heb mezelf toch maar aangemeld want het oog wel verdacht handig :)

Laatst bewerkt:
Ik kom er toch even op terug. Het programma blijkt alleen te werken bij de volledige versie die me 500 eurie kost, dus dat laat ik liever achterwege :confused:

Ja, LiveCD en LiveUSB.
Ik heb intussen Gparted gedownload en extracted, maar d'r zit geen executable bij.

Dat is niet zo vreemd, het is een op Linux gebasseerde prog met een Gnome interface, Live cd downloaden, image/iso op cd branden, en ermee opstarten.

Zou het een grote moeite zijn, om eerst links op die pagina, de gebruiksaanwijzing te lezen?

Sorry, mijn fout. Tis me ook al duidelijk. Dit programma is niet geschikt voor iemand die niet uren over heeft om het programma onder de knie te krijgen.

Ik zal de vraag op opgelost zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan