partities verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie1971

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Hallo

Ik had 4 partities op mijn pc staan,nadat mijn dochtertje er muziek op heb zitten luisteren en een spelletje gespeeld,zijn er in een keer 3 partities verdwenen.
ik heb nu alleen de c nog over
Er stonden wel aardig wat belangrijke bestanden op.
Hoe kan ik die partities en bestanden terug krijgen?

Ik draai windows 7

Wie weet er raad op?

Groeten Ronnie

Laatst bewerkt:
Ga naar configuratiescherm, Systeembeheer, Computerbeheer, opslag, schijfbeheer, maak een screendumpje en post het hier eens.

Ik ben vanaf nu even 2 uurtjes offline.

cschijf.png
Ga naar configuratiescherm, Systeembeheer, Computerbeheer, opslag, schijfbeheer, maak een screendumpje en post het hier eens.

Ik ben vanaf nu even 2 uurtjes offline.

Is de schijf net zo groot als de totale capaciteit in het schermpje laat zien, of ben je ook giga's kwijt?

Daaruit maak ik op dat de kleine compleet is verdwenen en dat op de grote eigenlijk heel weinig staat?

Je hébt een probleem ja.

Enige dat je mogelijk nog kan doen is de beide schijven in een andere pc hangen en dan maar duimen.............

De Windows schijf in die andere machine uiteraard laten zitten.
Dan eerst één van de schijven eronder hangen. Windows op die andere machine start gewoon op zoals altijd en in de verkenner mag je dan hopen / verwachten dat je de bestanden op de 'kapotte' hdd kan zien.

Kan een virus de oorzaak zijn / heeft je dochter twijfelachtige sites bezocht?

De Windows schijf in die andere machine uiteraard laten zitten.
Dan eerst één van de schijven eronder hangen. Windows op die andere machine start gewoon op zoals altijd en in de verkenner mag je dan hopen / verwachten dat je de bestanden op de 'kapotte' hdd kan zien.

Kan een virus de oorzaak zijn / heeft je dochter twijfelachtige sites bezocht?

Ik heb nog even in de kast zitten kijken en wat bleek nou, die grote brede stekker zat maar half in de harde schijf
Dus ik hem door gedouwd en opgestart en ja hoor ze zijn weer terug:D:D:D:

Hartstikke bedankt voor de moeite

Groetjes Ronnie

Waarbij de relatie tussen het probleem en naar muziek luisteren en een spelletje spelen door je dochter dus ver te zoeken is?

Heel vreemd de kast zit altijd dicht,waarschijnlijk dat hij is los getrild
Ik heb hem nu goed vast gedrukt

Groeten Ronnie

Nou ja, het goede nieuws is dat het is opgelost en het 2e goede nieuws zou zijn geweest dat je ook je bestanden zou hebben gezien als je de harddisks in een andere machine zou hebben gehangen.

Nou ja, het goede nieuws is dat het is opgelost en het 2e goede nieuws zou zijn geweest dat je ook je bestanden zou hebben gezien als je de harddisks in een andere machine zou hebben gehangen.

Ja precies

Bedankt voor de moeite

Groeten Ronnie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan