Partities verwijderd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heijde

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2004
Berichten
2
Ik heb per ongeluk van mijn 2e harde schijf de partities verwijderd met belangrijke data. Hoe kan ik dat ongedaan maken. Op het forum hebben ze het over datarecovery, maar zoals ik ook gelezen heb is het een vrij kostbare zaak om dat te laten doen. Is er een goedkopere maar toch veilige manier om het zelf te doen of kent iemand een bedrijf of persoon die dat voor een redelijke vergoeding voor mij kan doen.
Alvast bedankt,
Ron
 
Alles staat of valt met het aantal dagen dat je de pc in gebruik hebt gehad na dit ongeluk.
En ook afhankelijk hoe intensief je de pc gebruikt.
Als je dus iets wil terughalen moet je de pc zo min mogelijk gebruiken.
Kijk een wat het progje van Jabuzero uithaalt.
Je kunt ook nog Restoration downloaden. Daar haal ik vaak wat mee weg. De pech is wel dat je alles stuk voor stuk weer moet terugzetten.
 
:thumb:
Beste mensen,
heel erg bedankt voor de adviezen en raadgevingen, maar ik heb van een kennis een programma gekregen:
easy recovery professional 6.03. Het is wel even werken en je moet geduld hebben, maar het werkt uitstekend. Je gegevens moet je wel even zoeken, want er zit natuurlijk geen logica meer in, maar hij zoekt alles op extensie, dus je hebt wel een idee waar je iets moet zoeken. In ieder geval nog bedankt voor die andere tips, die ga ik zeker ook uitproberen!
Ron:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan