Ik had op mijn laptop een artitie met Windows 7 Home Premium (64-bits) die vol stond met Asus bloatware. Ik heb daarom apart een Windows 7 geïnstalleerd, dezelfde als die van Asus alleen zonder zooi. Nou dacht ik dus vrolijk die andere partitie te kunnen verwijderen, kon mijn laptop dus niet meer opstarten, omdat ik dus ook de boot (ding) had verwijderd. Ik heb dus weer een Windows 7 op de andere partitie geïnstalleerd, want uit die andere wilde ik nog wat bestanden overzetten. Ik gebruik MiniTool Partition Wizard, en die geeft aan dat C:\ (de schijf die ik gebruik) als status 'System' heeft, en schijf D:\ heeft als status 'Active & Boot'. Hoe kan ik veilig die andere schijf (D) formatteren zonder dat ik weer krijg dat ik mijn pc niet kan opstarten?
Ohja, en ik kande capaciteit van de C:\ niet vergroten. Ik heb nu 195.4GB toegewezen aand C:\, 116GB aan D:\, en 129,5GB is helemaal niet toegewezen, maar ik kan mijn C:\ niet vergroten, want als ik dat wil doen (via de Windows partitie manager of via MiniTool) dan kan ik die optie niet selecteren.
Alvast bedankt
Ohja, en ik kande capaciteit van de C:\ niet vergroten. Ik heb nu 195.4GB toegewezen aand C:\, 116GB aan D:\, en 129,5GB is helemaal niet toegewezen, maar ik kan mijn C:\ niet vergroten, want als ik dat wil doen (via de Windows partitie manager of via MiniTool) dan kan ik die optie niet selecteren.
Alvast bedankt