Partities wissen voor installatie of erna?

• Onderwerp starter Onderwerp starter gaab
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gaab

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Moet je partities eerst niet wissen alvorens deze format te doen? Ik zou graag mijn harde schijf terug als geheel hebben om het later opnieuw in te delen...het is nu wat chaotisch! Iemand die weet hoe je dat best doet in Partition Magic 8.0. ??

Gewoon wissen en allemaal bij c: zetten? Kan dat met unallcocated space??

Groetjes,
Gaab

Het lijkt mij dat je er het beste (snelste) eerst 1 partitie van maakt, en die dan in zijn geheel formateert.

De makkellijkste en snelste optie in dit geval zou zijn Fdisk.
opstarten met een win98 opstartdiskette waar fdisk op staat alle partities verwijderen en 1 grote aanmaken.
deze formateren en windows terug zetten.

hihihih en een gewone format dan, dacht hier ergens te lezen ced erin van P en dan opstarten vanaf cd, maar dat wil niet.

Geplaatst door xxCorinnexxx
hihihih en een gewone format dan, dacht hier ergens te lezen ced erin van P en dan opstarten vanaf cd, maar dat wil niet.
"

Hoi Corrine,

het beste is om je vraag in een nieuw topic te stellen een vraag in een vraag wordt vaak niet gelezen.

als je de windows XP cd hebt en de pc start er mee op dan zou je de optie moeten krijgen om te formaten.
start de pc niet op met de XP cd in de drive dan staat waarschijnlijk de opstart volgorde in het bios niet goed.

@ corinne,

lees even mijn antwoord over opstarten met de xp cd.
wat ie wel of niet doet aan de hand daarvan kunnen we verder gaan.

@tazman

[offtopic] Corinne is al in haar andere vraag verder gegaan:) [/offtopic]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan