Partities

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marian de Jager

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2002
Toen ik mijn computer kocht, heeft de winkel op mijn harde schijf 2 partities aangemaakt (C: en D:). Nu is mijn C-partitie zo goed als vol. Is het mogelijk om deze partitie te vergroten (en de D dan te verkleinen)? Ik durf nl. niks te verwijderen omdat de computer dan aangeeft dat dat tot gevolg kan hebben dat bepaalde programma's niet meer werken.
Alvast bedankt!
Marian

Het kan met een partitie manager zoals Partition magic. Je kan ook je documenten naar de D-partitie kopieren en later van de C-partitie verwijderen. Programma's kun je niet verplaatsen.

Mijn documenten kun je in z'n geheel verplaatsen via start, mijn documenten,eigenschappen, verplaatsen.

Staan ze meteen veilig als je windows een keer in de soep loopt.

Het kan met een partitie manager zoals Partition magic. Je kan ook je documenten naar de D-partitie kopieren en later van de C-partitie verwijderen. Programma's kun je niet verplaatsen.

Bedankt voor je antwoord.
'Mijn documenten' staat al op de d-schijf.
Op de c-schijf staan nog de volgende mappen: Bdienst, drivers, NVIDIA, Program Files en Windows. Welke zou ik naar d: kunnen kopieren?
Gr. Marian

Verv. Partities

Bedankt voor je antwoord.
'Mijn documenten' staat al op de d-schijf.
Op de c-schijf staan nog de volgende mappen: Bdienst, drivers, NVIDIA, Program Files en Windows. Welke zou ik naar d: kunnen kopieren?
Gr. Marian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan