partition magic apply

Status
Niet open voor verdere reacties.

_emile_

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 okt 2006
met partition magic 8.05 probeer ik de C: schijf te verkleinen van 44GB naar 15GB te verkleinen. en de D: de rest te vergroten. ook formatten staat aan. na apply te klikken wordt er geboot maar er is niets verandert. hoe fix je het zodat hij doet wat je zegt

nee want als ik apply druk gebeurt er nix bij het opstarten

ik heb alle posts gelezen maar geen goed antwoord:P

Laatst bewerkt:
nou ik heb een recovery cd. dus als het misgaat. ik las op een ander forum dat iemand zijn bios kwijt was na het pm ik neem aan dat je bios niet op de C: of D: staat toch?

Het bios kan niet beschadigd raken door Partition Magic,wat waarschijnlijk gezegd of bedoeld werd is,dat de "bootsector" beschadigd was doordat PM z'n werk niet goed gedaan heeft.
nou ik heb een recovery cd. dus als het misgaat.
Een recovery cd,herstelt de PC terug naar de fabrieksinstellingen van het moment van aankoop.

Als de bootsector overhoop ligt,zou het heel goen kunnen dat een recovery cd de zaak niet kan oplossen ;)

Verstandig is,om altijd bij dergelijke ingrepen als het wijzigen van partite grootte,een backup te maken van niet alleen de data,maar ook van de bootsector,zodat je die terug kunt zetten bij problemen.

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan