Partition magic delete Win7

Status
Niet open voor verdere reacties.
net een vreemde ondekking gedaan over dat Batchfile.
deze stond ook op een USB stick die in de PC zat heb er op geklikt en het werkte zonder dat mijn PC nu vreemd ging doen

Wat die batch-file doet is een bestandslijst uitdraaien van de map waar het bestand staat, waarbij de uitvoer in dezelfde map wordt neergezet als #lijst.txt
Als het niet werkt, dan zou het (bijv.) kunnen zijn dat je geen schrijfrechten hebt op de map. Je zou dus kunnen proberen om te rechtsklikken op die batch-file en te kiezen voor "Als Administrator uitvoeren"
Ik geef het dan een grote kans dat het 'overal' werkt.

Even uitleg waarom het op de memory-stick wél zou kunnen werken: Meeste memory-sticks zijn geformatteerd in FAT16 of FAT32, en daar is helemaal geen (bestands-/map)beveiliging mogelijk...

Verder ga ik ervan uit dat je originele probleem nu opgelost is?

Tijs.

Wat die batch-file doet is een bestandslijst uitdraaien van de map waar het bestand staat, waarbij de uitvoer in dezelfde map wordt neergezet als #lijst.txt
Als het niet werkt, dan zou het (bijv.) kunnen zijn dat je geen schrijfrechten hebt op de map. Je zou dus kunnen proberen om te rechtsklikken op die batch-file en te kiezen voor "Als Administrator uitvoeren"
Ik geef het dan een grote kans dat het 'overal' werkt.

Even uitleg waarom het op de memory-stick wél zou kunnen werken: Meeste memory-sticks zijn geformatteerd in FAT16 of FAT32, en daar is helemaal geen (bestands-/map)beveiliging mogelijk...

Verder ga ik ervan uit dat je originele probleem nu opgelost is?

Tijs.

dit als Administrator uitvoeren heb ik al vele malen geprobeerd alleen al dat ik met de muis er op ging staan links klikte liep de pc vast.
nu heb ik het file op de usbstick uitlaten voeren als administrator op mijn buroblad geplaatst toen met links er op geklikt en als administrator laten uitvoeren nu werkt het wel.

en ja ik denk (hoop) dat alles nu in orde is.
in ieder geval allemaal hartelijk dank voor het geduld en de prima service :thumb:
PS
ik zal jullie bij paradigit aanbevelen:rolleyes:

na enkele bezoeken een aanvaring met een monteur die jullie amateurs noemde heb ik alles op papier gezet en een e-mail naar de directie van Paradigit gestuurd.

het resultaat was een verontschulidigende e-mail terug de monteur mocht alleen nog reparaties uitvoeren maar die niet meer doen aan de balie.

ik kreeg als pleister op de wonde een Win7 32bit instalatie cd gratis.
deze heb ik geinstaleerd en alles werkt nu weer ook de perfect disk en dat batchfile.

een veer op de hoed van paradigit en een hartelijk dank aan jullie voor de hulp :thumb:

Dat is toch apart... Je installeerde eerder W7 helemaal 'clean' vanaf jouw installatiemedium en toen werkte je batch-file niet.
Nu heb je opnieuw geïnstalleerd vanaf een installatiemedium die je van Paradigit kado hebt gekregen en en nu werkt je batch-file wel...

Persoonlijk ga ik dan grote vraagtkekens zetten bij het installatiemedium dat je bij je eerste herinstallatie gebruikt hebt........ :shocked: Je hoeft daar niets over te zeggen, maar was dat een 'illegale' danwel gepimpte versie die je ergens op de kop had getikt? Wat is nu precies het verschil tussen de Paradigit versie en de door jou gebruikte?
Gewoon uit nieuwsgierigheid, zeg maar.

Tijs.

Dat is toch apart... Je installeerde eerder W7 helemaal 'clean' vanaf jouw installatiemedium en toen werkte je batch-file niet.
Nu heb je opnieuw geïnstalleerd vanaf een installatiemedium die je van Paradigit kado hebt gekregen en en nu werkt je batch-file wel...

Persoonlijk ga ik dan grote vraagtkekens zetten bij het installatiemedium dat je bij je eerste herinstallatie gebruikt hebt........ :shocked: Je hoeft daar niets over te zeggen, maar was dat een 'illegale' danwel gepimpte versie die je ergens op de kop had getikt? Wat is nu precies het verschil tussen de Paradigit versie en de door jou gebruikte?
Gewoon uit nieuwsgierigheid, zeg maar.

Tijs.

het is een orginele versie een Win7 update versie voor Vista Home Premium.
maar het volgende hebben ze de laatste maal bij Paradigit gedaan.
ze hebben een nieuwe instalatie gedaan ik had mijn instalatie disk bij me.
maar die wilde ze niet alleen de Keycode was nodig.
na een tijd bleek dat ik deze versie met geen mogenlijkheid kon valideren niet via internet en niet via de telefoon
ik heb hierover geklaagd met het resultaat dat ik de nieuwe instalatie disk kreeg

Ok, dank je wel voor je toelichting. :thumb:

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan