Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat die batch-file doet is een bestandslijst uitdraaien van de map waar het bestand staat, waarbij de uitvoer in dezelfde map wordt neergezet als #lijst.txt
Als het niet werkt, dan zou het (bijv.) kunnen zijn dat je geen schrijfrechten hebt op de map. Je zou dus kunnen proberen om te rechtsklikken op die batch-file en te kiezen voor "Als Administrator uitvoeren"
Ik geef het dan een grote kans dat het 'overal' werkt.
Even uitleg waarom het op de memory-stick wél zou kunnen werken: Meeste memory-sticks zijn geformatteerd in FAT16 of FAT32, en daar is helemaal geen (bestands-/map)beveiliging mogelijk...
Verder ga ik ervan uit dat je originele probleem nu opgelost is?
Tijs.
[...]PS
ik zal jullie bij paradigit aanbevelen![]()
Dat is toch apart... Je installeerde eerder W7 helemaal 'clean' vanaf jouw installatiemedium en toen werkte je batch-file niet.
Nu heb je opnieuw geïnstalleerd vanaf een installatiemedium die je van Paradigit kado hebt gekregen en en nu werkt je batch-file wel...
Persoonlijk ga ik dan grote vraagtkekens zetten bij het installatiemedium dat je bij je eerste herinstallatie gebruikt hebt........ :shocked: Je hoeft daar niets over te zeggen, maar was dat een 'illegale' danwel gepimpte versie die je ergens op de kop had getikt? Wat is nu precies het verschil tussen de Paradigit versie en de door jou gebruikte?
Gewoon uit nieuwsgierigheid, zeg maar.
Tijs.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.