partition magic of expert

• Onderwerp starter Onderwerp starter azer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

azer

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Welke van de twee is de beste?
Kan alles met de gratis-versie?
Moet ik het prog op cd branden?
Hoe verloopt de partitionering? Thx:love: :o

Welke van de twee de beste is kun je zelf het beste uitvinden. PM staat er om bekend dat het kan goochelen en schuiven met ruimte.

Of dit kan met de gratis versie? Zet em er op. Start en kijk wat het programma je biedt.
Ga op de desbetreffende schijf staan en kies rechtsklikkend voor partiemaken. Hij geeft aan hoe groot deze maximaal kan worden. PM zoekt zelf het juiste type schijf op. Kun je beter niet vanaf wijken.
Je kunt dit meerdere keren achter elkaar doen. (opdelen in meerder partities) Ikzelf geef er de voorkeur aan het stap voor stap te doen.

Als je download kun je meteen installeren. Zet zo'n programma eventueel op cd als je het niet kwijt wilt raken. Ik hou altijd mijn installmap intact op een andere schijf. Ook een optie.

Waar kan ik die gratis-versies downloaden? Vind wel de page maar niet de "download" thx

HIER kun je downloaden maar ik heb gezien dat het een demo is. Zul je niet veel aan hebben lijkt me. Een trial zou beter zijn.
Weet je zeker dat er een gratis versie is?

Ik heb DEZE TRIAL gevonden.

Laatst bewerkt:
pm 8 is proefversie voor één maand
heb pexpert ergens gevonden maar weet niet meer waar:love: aan elisaatje

Geplaatst door azer
pm 8 is proefversie voor één maand
heb pexpert gevonden bij ranisc (werkt dat ook beter?):love: :love: aan elisaatje

Zie boven. Ik heb nog een link gezet.
Zet ze er gewoon allebei op. Kun je uitzoeken welke.
Ik vond PM heel simpel ondanks het voor mij toch wel technische Engels.

Ik heb pm 8 gedownload en al eens geprobeerd maar weet niet goed de parties te kiezen (pm geeft er te veel (3à4 is genoeg). Versta alle meldingen niet (use/=gebruikt maar krijg na partitie ook "use ...mb op tweede keuze) enz dit zou volgens mij 0 mb moeten zijn ...

het partitioneren lukt maat niet
wat gebeurt er met de c-schijf waar nu alles op staat?
klik "aply" en alles is weg!!
mb op partitiedelen: waar komen die van daan? Ik heb er nog niets opgezet (of haalt men bij partitioneren gedownloade delen weg van de c-schijf?
uitleg bij go-to en andere is zeer beperkt: kan iemand uitvoeriger uitleg geven wat moet worden aangeklikt? Thx!!!

Met de trial van PM kun je niet veel meer dan simuleren. Voor het daadwerkelijk veranderen heb je de volledige versie nodig

bla bla blaThx!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
sorry van domme beginner thx voor de tip:love: :love: :love:

2 jaar lid op helpmij en dan nog de regels niet kennen :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan