Partition Magic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmie

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Ik heb een Probleem mijn schijf is verdeeld in drieen C.D.E. nu is mijn D bijna vol deze wou ik groter maken met Partition magic maar helaas ik snap er niet veel van mijn schijf zier er nu zo uit:C D en E maar daarnaast ook twee Unallocated 1 van ruim 30 mb en 1 van 1 mb hoe krijg ik die er wee uit en kan ik dit verdelen over mijn c en d

Welke versie van partition magix 6 ,7 of 8

versie 8.1 heb inmiddels unllocated verandert in een m en n maar die wil ik graag weer naar d en e hebben

Dan gebruik je de optie MERGE
Even goed lezen wat er staat en dan komt het wel weer goed.

Lukt niet hij geeft de volgende fout Error 1611 Bad System file:(

Is het een orginele versie van PM of een DEMO versie.
Met de Demo kun je dat namelijk niet.

Ik gebruik zelf versie 7 ook orgineel en gerigistreerd.
Maar er zit een help functie bij, heb je al eens gekeken wat dat nummer voor oplossing kan geven.
Ik heb op de site van symantec gekeken maar daar kan ik nog niks vinden.

Ik heb overal gekeken maar ik kan het ook niet vinden ook niet in de help functies

Even iets naar beneden scrollen en dan naar partition magix7 daar staat hoe het heet om vrij ruimte van schijf weer naar een gebruikte partitie te brengen free...

Het wordt daardoor steeds erger hij maakt er iedere keer stations bij ik snap er niks meer van

Bedankt in ieder geval ik weet echt niet hoe ik dit moet herstellen

Oke,
ga ik vanavond op mijn vaste pc even proberen om een handleiding te maken met plaatjes.
Zodra ik dat gereed heb meld ik me wel weer.

ik krijg de volgende errors:
error 993 Partition contains open files use the operating system check utility
error 626
error 1611 2 keer 1 met de mlding bad system file fil 9 (48) en file 11 (48) ik heb al chdsk en scandisk gedaan maar daar geeft hij geen fouten

Formatteer de schijven die hij gemaakt heeft en dan moet je kunnen mergen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan