Partition magic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrick Veldhov

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2004
Nadat ik partition magic 8.0 heb geinstaleerd heb ik met een vriend die me heeft gejholpen via msn een partitie aangemaakt dit ging allemaal goed

nadat ik op apply heb geklikt moest ik me pc opniuew opstarten

dit heb ik gedaan

maar als me pc helemaal opnnieuw is opgestart krijg ik geen melding dat het goed is gegaan en staat de nieuw partitie er ook helemaal niet bij:(

ik krijg ook geen scherm of iets te zien mayeb dat iemand me akn helpen

alvast nedankt

Patrick:thumb:

Heb je in partition magic al gekeken of daar de partitie wel bij staat.
Volgens mij is de nieuwe partitie nog niet actief.

als ik hem aan heb gemaakt staat hij erbij en als ik dan me com opnieuw opstart staat hij er niet meer bij

En die partitie is wel geformatteerd?

Heb je wel tijdens het opnieuw opstarten zo'n lijst gezien dat hij inderdaad die nieuwe ging aanmaken. Meestal zie je in procenten hoe ver hij is om de oude partitie in mb te verminderen en daarna de nieuwe aan gaat maken.

ga eens naar start en dan configuratiescherm en dan prestaties en onderhoud dan systembeheer en dan Computerbeheer rechts links staat dan schijfbeheer moet die aan klikken en dan kijken hoeveel partities hij heeft

zie je met partition magic ook alleen maar de C of ook een andere welk systeem gebruik je

zet die backup eens terug en probeer het dan opnieuw ik had ook problemen maar inmiddels werkt het allemaal

backup terugzetten:rolleyes:

hoe bedoel je ik hebt die backup helemaal niet zelf gemaakt

dus hoe moet dat dan?

Je zou nog een goede opstart flop ergens vandaan kunnen plukken, bv HIER en deze op een goed geformateerde flop zetten, dan de pc opstarten met deze flop, daarna als je eenmaal in een dos prompt staat eens intypen, FDISK en kiezen voor partities weergeven.
Uit mijn hoofd is dat opiet 4, goed kjken hoor.
Ik weet niet, heb je een harde schijf?
heb je voor de rest nog andere hardware zoals een cd speler of een dvd of beide?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan