partition magic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan het niet zo zijn dat de software op de verborgen partitie het tegen houd om bijvoorbeeld met PM een partitie te maken.
En kan je met PM die verborgen partitie niet zichtbaar maken,
kan je misschien daar zien of het word tegen gehouden.
Blijf ook dit een vreemd geval vinden??
Geloof ook niet dat de kat iets verkeerd doet want PM doet alles zelf

Ik heb hier een Compaq Deskpro 6000 staan met SCSI schijf, heb geen problemen met PM 8 op die pc. Ook niet als ik er een IDE schijf in heb.

Hoi beste Elise,

Ja, heb het echt opgegeven. Alles wat hierboven door andere mensen is besproken, had ik al uitgeprobeerd....zonder resultaat. Ik weet het gewoonweg niet meer. Tevens wil ik ook bij deze de andere mensen bedanken voor hun hulp. Het enigste wat ik nog kwijt kan, in de hoop dat het iets met mijn probleem heeft te maken, is dat het een Compaq Presario S3650nl betreft.

Groeten allemaal,

Johan:thumb:

Ho ho! Nog niet weglopen!

Welk merk harddisk zit er in? Aangezien je data toch al opgegeven is, kan het nooit kwaad om er even een diagnostische harddisktool overheen te gooien, om te kijken of de disk inderdaad brak is.
En met een zeroformat (soort van low-level) is vaak een minder goede disk redelijk op te knappen als de oppervlakte niet beschadigd is, waarmee ik bedoel dat er een bitje scheef zit of zo :)

Die data is toch niet opgegeven?
de kat kan alleen geen partitie maken.
Of ben ik nou gek?

Hoi Elise,

Je hebt gelijk, mokn computer functioneert 100% alleen pm niet.

johan

Het is dus geen ramp. Alleen heb je, in jouw ogen, iets gekocht wat je niet kunt gebruiken. Dat is jammer.
Als je nou over een poosje weer een beetje wilt 'vogelen' zien we je wel :)

ooo, dan ben ik denk ik in de war met een ander topic... sorry :)

LOL, dat dacht ik al, P.de.Gast zit nu alles over te schuiven en kan niet wippen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan