Partypoker spam ( popup)

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo ,heb laatst iets geinstalleerd waardoor ik steeds een schermpje ( popup) spam ellende tevoorschijn krijg als ik iets open op browser ..ik heb alles na mijn weten verwijderd met adaware cookies ,gescant met nod !maar het helpt niet !!
\\

Wat zou ik nog meer kunnen doen ,,het blijft komen die ellende !

Mikey ..gebruik xp pro !:confused:

heb je bij ""documnents and settings,-- all users---application data"" een map staan met
"'copytheegrant"" of zoiets??

nee ,,ik krijg ook iets van typhone niet alleen van partypoker ..er staat wel een mapje met de naam (way surf vc intra ) wat dat nou is ,,ik kan het niet verwijderen ! is in gebruik krijg ik een melding van !

Mikey

Als die popup tevoorschijn komt staat er linksboven ( CID: ) misschien zegt dat iets !

ja, zegt mij genoeg, die had ik ook maar onder een andere naam,
maak zo,n hijackthislogje, plaats die hier of:

plaats dat logje op het nuciaforum

http://www.antispywareoffensief.nl/

op die site staat ook een uitleg hoe je dat doen moet, dat logje maken

Hallo,

Dit probleem heb ik ook gehad, dus nu niet meer.

Ik heb via mijn zoon (was zijn voorstel) het programma VundoFix gedownload en het laten werken.
Deze haald de foute files er uit voor je.
Met Google kun je het wel vinden.

Suc6

Vundofix gedaan maar helpt niet ,,Henk van jouw site word ik niet veel wijzer van ,weet je toevallig ook waar ik moet zoeken ,zou erg mooi zijn !

En bedankt nogmaals jongens !

Mikey

Is niet meer nodig maar evengoed erg bedankt ,,ik ben ervan af !!!!!!wat een ellende man die popups ..!

Gr Mikey

Even een opmerking op een van de aangedragen oplossingen.

supernova, het programma XoftSpy is niet een programma wat echt aan te raden is. Hoewel het van de '' officiele '' rogue software lijst afgehaald is, namelijk die van Spyware Warrior.
Het is een programma wat nog steeds soms vreemde en dubieuze restultaten van een scan.

Als je wilt scannen is de bekende combinatie van AVG Anti-Spyware, Ad-Aware en Spybot Search & Destroy het best, eventueel in combinatie met een online virusscan bij bijvoorbeeld Housecall of Kaspersky.

Even een opmerking op een van de aangedragen oplossingen.

supernova, het programma XoftSpy is niet een programma wat echt aan te raden is. Hoewel het van de '' officiele '' rogue software lijst afgehaald is, namelijk die van Spyware Warrior.
Het is een programma wat nog steeds soms vreemde en dubieuze restultaten van een scan.

Als je wilt scannen is de bekende combinatie van AVG Anti-Spyware, Ad-Aware en Spybot Search & Destroy het best, eventueel in combinatie met een online virusscan bij bijvoorbeeld Housecall of Kaspersky.

Ok....

ThanXs ..!
wist ik niet...

supernova<:shocked:

Ok....

ThanXs ..!
wist ik niet...

supernova<:shocked:

Oke, dan weet je het nu.
En misschien handig voor in het vervolg, als je een programma aanraadt, wat wat minder bekend is, kijk dan eerst of het goed en betrouwbaar is, zo voorkom je verkeerde adviezen.

Xoftspy werkt prima hier in combinatie met andere spywarescanners en is niet meer het product dat het was.
En ''vreemde en dubieuze resultaten van een scan'' heb ik nog nooit gezien.
Omdat het oude verhaal over xoftspy nog verteld wordt betekend dat niet dat het nu nog zo is

Heb je dan nog recentelijk ervaring met het programma?

Heb je dan nog recentelijk ervaring met het programma?

Ja, en ik vind het erg slecht, oplichting noem ik het. Gratis programma's als Ad-Aware, Spybot S&D en AVG A-S bijvoorbeeld, zijn stukken beter. Maar dat is mijn mening.

Kopen doe ik sowieso niks dus die vrijheid heb ik wel
Heb het programma al veel getest maar doet het altijd goed i.v.m false positives

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan