Passing jacks

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikweetniet13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2012
Beste leden van helpmij,

Ik heb vandaag een nieuwe headset gekocht (Philips shp-2000),omdat mijn sennheiser HD-205 stuk was.
Het probleem is dat de jack van de Philips wel in mijn laptop past,maar zeer zacht geluid doorsluist.
Van beide hoofdtelefoons heb ik de specificaties bekeken en ze hebben beide een 3.5mm jack.
jdk.jpg
Op de foto zien jullie links de Sennheiser plug,en rechts die van Philips.
Met 3.5mm bedoelen ze dus zeker de diameter,aangezien de lengte duidelijk verschilt.
Is hier een oplossing voor? Bijvoorbeeld een plug waarin ik de plug van de Philips kan steken die wel volledig in mijn laptop past.
PS: De jack van de sennheiser is beschadigd,dus ik ga niet proberen die jack op de jack van de Philips te monteren.
En ik heb ook geprobeerd de Philips jack in mijn Samsung Galaxy te stoppen -->zelfde probleem.
Wat wel zo is,is dat de lengte gelijk is. Want het stukje met ribbels onderaan de Sennheiser gaat de laptop niet in. Als dat eraf wordt getrokken is de lengte dus gelijk T_T. alleen de Philips wilt gewoon niet helemaal erin,hard drukken al geprobeerd :/

Alvast bedankt,

Gr-Ikweetniet

Laatst bewerkt:
Het geluid is erg zacht door de hoofdtelefoon als ik hem inplug. Ik heb de driver (realtek HD...) al bijgewerkt. Alle instellingen nagelopen,vinkjes weggehaald etc. Ik ben ten einde raad.
Laptop: Sony Vaio VGN-NS38E

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan