Password kraker nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Ik heb een .rar-bestand gedownload, maar dat blijkt beveiligd te zijn met een password. Weet iemand misschien een programma dat snel en simpel dit kan kraken (ik weet het...is misschien wat veel gevraagd, maar ja :) ). Alvast bedankt voor de moeite.

Als je het wilt kraken zul je er vast dagen mee bezig zijn. (dus zeker niet snel)
--> ligt er bijv aan of ze een ./@Aa e.d gebruiken

Laatst bewerkt door een moderator:
houden jullie het wel binnen de huisregels? :)

Pobeer eens een (eerste) deel van de naam van een bestand of de naam van de maker.

Geplaatst door mumzel
houden jullie het wel binnen de huisregels? :)
Lijkt me dat het er wel binnen is,.
(want zou op dit moment niet weten of het om iets "illegaals" gaat.

Maar een situatie zou kunnen zijn:
-------------------------------------------
Als het bijv een .rar is met een paar documenten die een "kennis" van je online heeft gezet.
En dat ie voor de leukigheid er ook maar een wachtwoord had opgezet.

En dat die "dombo" nu het wachtwoord is vergeten (en natuurlijk al van z'n hd de documenten verwijdert heeft)

@Koelman De link naar de site die je gaf was in mijn optiek echt wat buiten de lijnen.

lijkt mij dat er toch niks mis mee was,.
aangezien er freeware versies waren en verder stonden er links naar trials (die op de websites van de makers tonden) etc,..

maar goed ik zie dat de link al weg is, dus laat maar.

Ik begrijp even niet wat er niet binnen de huisregels valt. Als ik de huisregels nalees dan zie ik staan:
Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!
Aangezien ik niet vraag naar één van bovenstaande dingen ontgaat mij het geheel even, maar dat ligt dan waarschijnlijk aan mij :rolleyes: . Ik vroeg naar een (legale) methode om een password te achterhalen. Dat dit ook voor illegale doeleinden te gebruiken is begrijp ik. Maar als dat tegen de huisregels is, dan is het bespreken van p2p-programma's dat ook, of niet soms?

Gewoon ff zoeken naar WinRar password krakers. Het is geen erg sterke beveiliging, dus het zou niet zo heel lang (alsin: geen jaar) moeten duren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan