Password recovery cd hp pavilion ze4268 of drivers gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DvE

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Berichten
127
Ik heb bij Mycom een HP pavilion ze4268 gekocht. Ik wilde partitioneren met PM 8.0, maar dit ging fout, hij liep vast bij 10%. Moest dus opnieuw Windows XP installeren, omdat ik niet gek ben op recovery cd's... Ik hoef al die meegeleverde troep niet. Maar nu er een kale windows XP op staat, herkent ie de modem en de grafische kaart niet meer. Drivers zijn nergens te vinden. Hoe kom ik daaraan? Of: hoe kom ik aan het password van de recovery cd zodat ik de image kan openen zonder dat ik hem helemaal over de schijf heen hoef te zetten? Dan zijn namelijk al mijn partities weer weg. En ik vraag me af of ik dan later nog partities kan maken, want met Partition Magic ging het de eerste keer ook al fout.
Help me!
 
Het gaat hier om een behoorlijk nieuwe pc, mij kan je niet wijs maken dat daar de drivers niet voor te vinden zijn.

Als je hier even opgeeft om welke app. het gaat en de juiste type nummers dan zullen wij even mee zoeken :)


Volgens mij kan je in Xp zelf partities maken.....
 
Passwords (ook voor ntfs) kan je kraken met het wininternals adminpak.
 
Laatst bewerkt:
Even voor de duidelijkheid, wil je nu een password van de recoverypartitie, of van de recovery cd? En zou het misschien hetzelfde kunnen zijn als je licentienr?
 
Op de site van HP vind je alle drivers.

Groetjes,
Bennie
 
De modem en display driver die ik nodig had staan niet op de site van HP...
Ik wilde het password van het image op de cd. Maar ik heb het niet kunnen vinden, dus ik heb het image teruggezet (schijf weer 40 gig... bah...), drivermap van c: afgehaald en gebrand op cd, toen weer windows kaal ge-installeerd. Want de HP voorge-installeerde schijf wil niet dat je partities maakt (error 27, cannot lock drive ofzo). Dus maar weer een kale windows erop.
Het is wel via een omweg, maar ik kwam er niet achter wat het wachtwoord van de cd was om de image met Drive Image te kunnen openen...Dus kon ik niet los de drivers van cd halen. Maar nu werkt het ook allemaal weer en heb ik alle drivers apart op kunnen slaan.

Bedankt voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan