password recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

niko711

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Geachte Lezers,
Ik ben op zoek naar een link met een vrije download voor een 'tool' die wachtwoorden van Word documenten kunnen hervinden/kraken. Ik ben mijn wachtwoord kwijt van 1 van mijn Word documenten.

Vriendelijke groet,
Niko

Stukje uit de huisregels.

Warez:

• Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
  • Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
  • Naar warez mag niet worden gevraagd.
  • Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
  • Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

KvW zei:
Stukje uit de huisregels.

Warez:

• Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.

Word hier om gevraagd dan?
De topicstarter vraagt om een gratis stukje software om zijn/haar password te achterhalen. Een password is geen serienummer.
Toch?

Passware

Een goed programma om paswoorden te recoveren is Passware... Heeft ook een module voor Office bestanden
(en dit is geen warez)

Greeets

GForce

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan