Password sharing beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

eriklf

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Hallo,

Ik heb een website waar members vanalles kunnen downloaden, maar ik zit wel aan een maximum bandwidth per maand. Zoals het nu gaat gaat het allemaal prima. Het wordt echter een probleem als iemand bijvoorbeeld lid wordt en dan de login info op een forum zet waar wel vaker passwords voor sites worden geplaatst. Dan gaan dus opeens heel veel mensen downloaden en heb ik een probleem.

Is er een mogelijkheid dat ik kan aangeven dat iedere member maximaal bv 50 gb mag downloaden? Dat zijn account op slot gaat zodra het meer wordt? Ik heb namelijk voor ongeveer 50 gb op mijn site staan, dus als iemand meer download is er iets vreemds aan de hand.
Of is er misschien een mogelijkheid om te checken of er tegelijker tijd door meerdere mensen met dezelfde login info wordt ingelogd? Ik weet dat er wel sites zijn die een bescherming aanbieden, maar die ik tot nu toe gezien heb vragen daarvoor minimaal 30 dollar per maand. Dat vind ik eigenlijk te veel. Ik hoop dus dat er alternatieven zijn.

Bedankt voor de hulp.

Ik heb nog webspace in de aanbieding, 5TB dataverkeer. Misschien iets voor jou? Mogen niet illegale dingen zijn, dan is die gelijk offline.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan