ErikBooy007
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 24 mei 2007
Ik ben met een registratie pagina bezig voor een bepaalde applicatie. Terwijl ik aan het testen was, stuitte ik op een probleempje. Ik heb namelijk een invulveld voor een wachtwoord. Nu wil ik dat het mogelijk is, om met behulp van een link de tekens in dat veld toch te laten zien.
Dit is de code die ik heb en prima werkt in FF maar niet in IE.
Het script dat hierbij hoort is het volgende:
Zoals je kunt zien heb ik het eerst al met obj.setAttribute geprobeerd en daarna met obj.type = .
Maar ze werken allebei in FF maar geen van beide in IE(8). Die geeft namelijk de volgende error:
Nu begrijp ik wel dat het commando dat ik geef niet ondersteund wordt, maar wat kan ik eraan doen om toch tot dezelfde functionaliteit te komen?
EDIT: Ik las op een ander forum dat het helpt om de attributen met hoofdletters te typen. Dus dat heb ik geprobeerd. De error is weg, maar het werkt nog steeds niet in IE.
Dit is de code die ik heb en prima werkt in FF maar niet in IE.
HTML:
<input type="password" name="password" class="userinput" id="pass">
<a href="javascript:pass_text('pass')" id="pass_link" class="eLink">
Toon Wachtwoord
</a>
Het script dat hierbij hoort is het volgende:
HTML:
<script type="text/javascript">
function pass_text(target){
var obj = document.getElementById('pass');
var link = document.getElementById('pass_link');
var type;
if(target != 'hide'){
/*obj.setAttribute('type', 'text'); */
obj.type = 'text';
link.href = 'javascript:pass_text("hide")';
link.innerHTML = 'Verberg Wachtwoord';
} else {
/*obj.setAttribute('type', 'password');*/
obj.type = 'password';
link.href = 'javascript:pass_text("show")';
link.innerHTML = 'Toon Wachtwoord';
}
}
</script>
Zoals je kunt zien heb ik het eerst al met obj.setAttribute geprobeerd en daarna met obj.type = .
Maar ze werken allebei in FF maar geen van beide in IE(8). Die geeft namelijk de volgende error:
Code:
Webpage Script Errors
User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR 3.0.04506; InfoPath.2)
Timestamp: Wed, 16 Jul 2008 16:10:38 UTC
0.
Line: 88
Char: 3
Code: 0
URI: http://localhost/BisiBee/registreer.php
Nu begrijp ik wel dat het commando dat ik geef niet ondersteund wordt, maar wat kan ik eraan doen om toch tot dezelfde functionaliteit te komen?
EDIT: Ik las op een ander forum dat het helpt om de attributen met hoofdletters te typen. Dus dat heb ik geprobeerd. De error is weg, maar het werkt nog steeds niet in IE.
Laatst bewerkt: