past de Videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkStyle22

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
hoi goededag.

Ik had een vraagje ik ben van plan om een nieuwe Videokaart te kopen
Namelijk de.

R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC

Nou zag ik dat het een Behoorlijke Kaart was. Met wat mooie afmetingen
maar ik was benieuwd of het zou passen met mijn Moederbord.

mijn Moederbord is een MSI p43 neo-f.

Dat ik niet met me Geheugen banken ofzo in de weg zit.

De afmetingen van de videokaart is.

120x38x217 mm

Ik zelf heb een Midi Tower.

Foto: van mobo

http://prohardver.hu/dl/cnt/2008-05/2179/pic/mis_p45_neo_b.jpg

iemand die me ermee kan helpen voor ik ut bestel. en in huis heb, En helaas vanwege de grote terug moet sturen naar Alternate.

ik heb zelf momenteel de gforce 9600 GT XXX alpha edition 512, En die komt tot de laatste Geheugen Bank
afmetingen daarvan zijn :
1.9 cm/Diepte 22.9 cm/ Hoogte 11.1 cm

Vriendelijke Groet,

Ik kan niet genoeg informatie over je kaart vinden, Hoeveel watt gerbruikt R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC ?

Het is een pci-e x16, Dus het past op je moederbord. Qua Watt past hij zeker ook ;).

Ja weet ik hahaha :p zover was ik , Maar ik wilde weten, of hij niet in de weg zat voor me geheugen bank of andere bedradingen ( van de afmetingen van dat ding :P haha

Hij past wel :P, die koeling zit ongeveer in het midden van de vidoekaart ;), aan het einde zijn ze meestal wat dunner:)

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Over de voeding hoef je je geen zorgen te maken trekt de kaart makkelijk en als ik het goed bekijk is de kaart korter als de 9600

Okee das mooi, maar het is nameliijk zo .op me moederbord heb ik net naast me videokaart een PCI 1 slot. daar op zit mijn Geluidskaart ( XFI Titanium... En Omdat er wel een behoorlijke toeter van een koeler op zit. Dacht ik misschien dat hij in de weg zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan