Past deze moederbord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste helpers,

Even niet de tijd gehad met het probleem, heb deze nu gevonden op marktplaats !
link: http://www.marktplaats.nl/a/compute...c1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

Zo te zien is alles compleet alleen de koeling twijfel ik of die gaat passen in mijn systeem ?
Hebben jullie een idee hierover, en wat is een gangbare prijs hiervoor ?

bij voorbaat dank,

gr. Marcel

We hebben al wat email berichten heen en weer , ook met foto,s waarbij het in een systeem kast zit.

Voor mij is dit nieuw , maar leren ervan is als de tijd het toe laat een nieuwe uitdaging.

Bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:
@ 1marcel

Heb je twee laatste berichten even samengevoegd als er nog geen reactie is is het beter om voor bericht aanpassen te kiezen.Succes met de vraag
:thumb:

Als je zeker bent dat dit bord gaat passen zou je het kunnen gaan kopen, past de koeling dus niet, dan kun je de koeling van je oude toch overzetten?

Ik heb naar de cm gevraagd qua koeling, kijken of het gaat passen.
Bedankt voor jullie antwoorden.

Wat is een redelijke prijs voor dit moederbord ? iemand een idee ?

gr. Marcel

De verkoper bied het geheel aan, dus incl. processor, geheugen en koeler.
Tis maar net wat je er zelf voor over hebt en is het je waard om deze aanschaf te doen..

Ik ben niet op de hoogte van prijzen er zal wel een max prijs voor staan en misschien weet iemand dit ? Er was ooit een bod van 130 euro geweest voor deze maar is nooit doorgezet .

gr.Marcel

Het is 2e hands spul, 'tis maar net wat de gek ervoor over heeft'
Heb je de aanbieder al een bod gedaan?
Ik zou zelf es bij me achter het oor krabben als ik er méér dan 100 euro voor zou (moeten) betalen .., maar wat ik net al typte : tis maar net wat de gek ervoor over heeft

Deze in kwestie zal het ook niet gaan worden, aangezien de terminator dusdanig compact is moet het moederbord bijna identiek zijn als de originele.
Omdat een kwestie van de plaatsing van de koeling alleen op een specifieke plaats moet zijn , anders past het niet in de kast.

Bedankt voor jullie reacties,
zal nog wat meer moeten zoeken , en eventueel toch via ebay de nearly new originele moederbord aanschaffen.

gr. Marcel

Driver moederbord

Beste helpers,

Ben toch gegaan voor ebay en een originele moederbord is reeds geplaatst.

Nu heb ik geen driver cd erbij gekregen en zoek nu online er naar.

Bij Asus kom ik niet veel verder of hij staat er niet tussen, bij andere eerst een tuner dwl en betalen ...

Er moet toch een manier zijn om deze driver te vinden ?

Asus moederbord P5Q18L/T P8P43/DP

b.v.d.

gr. Marcel

Nou bedankt hoor Kostenzer,

Heeft een reeks van update gedaan en zal nu wel goed moeten zijn.

gr.Marcel

prima programma..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan